تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۹۶۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار هواشناسی:
تندباد و رگبار تا فردا در خوزستان ادامه می‌یابد
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تندباد شدید، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق شمال و شمال شرق خوزستان تا فردا (جمعه) ادامه می یابد.

کوروش بهادری روز پنجشنبه با اشاره به وقوع تندباد و رگبار از روز گذشته در شمال استان اظهار کرد: با مشاهده تصاویر ماهواره ای سامانه بارشی در شمال و شرق استان پیش بینی شده و دیروز هشدارهایی صادر شد.

وی افزود: صدور اخطاریه هواشناسی بیشتر به دلیل ادامه کوچ عشایر استان و حضور گردشگران در ارتفاعات است که احتمال می رود مشکلاتی از بابت وقوع تندباد برای آنها بوجود آید.

وی پیش بینی کرد شرایط تندباد شدید، رگبار و رعد و برق و سیلابی شدن رودخانه های فصلی تا فردا در مناطق شمالی وشمال شرق استان ادامه داشته باشد.

بهادری بیان کرد: روز گذشته تندباد شدید در قلعه تل، امام زاده عبدالله بهبهان، مسجدسلیمان و دهدز به وقوع پیوست.

*خسارت توفان به چادرهای عشایر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز درباره وقوع تندباد شدید در نقاطی از استان گفت: خوشبختانه این تندباد تلفات جانی به همراه نداشته و خسارتی نیز به دام های منطقه وارد نشده است.

هاشم بالدی سرعت تندباد در مناطق شمالی و شرقی استان 50 تا 60 متر برثانیه بر عنوان کرد و افزود: این تندباد به کپرها و چادرهای عشایر خسارت وارد کرد.

به گفته وی گزارش خسارت تندباد به شهرستان های بهبهان، باغملک و اندیکا در حال جمع بندی است اماتا کنون گزارشی از خسارت شدید واصل نشده است.

بالدی اضافه کرد: بر اساس گزارش هایی که تاکنون دریافت شده در بهبهان سه میلیمتر، امام زاده عبدالله در باغملک 10 میلیمتر و اندیکا 0.8 میلیمتر بارندگی اتفاق افتاده است.

گفت: بارندگی و تندباد در این مناطق تا فردا ادامه می یابد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار