تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۶۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاریکی مسیر جدید شوش به شهرک دانیال و احتمال تصادف / عکس
شوش 24 نوشت:

چند ماهی می شود که مسیر شوش به شهرک دانیال برای دسترسی بهتر و آسانتر شهروندان از کنار اداره فنی حرفه ای شوش می گذرد و همه شهروندان هم شاهد این کار بسیار زیبا برای راحتی تردد بوده اند.
اما لازم می بینیم که چند نکته را خدمت مسئولین شهر تذکر داده و از عواقب آن جلوگیری نماییم.
ضرب المثل معروفی است که اشاره می کند … «کار آن کرد که تمام کرد»
با این اوصاف و این ضرب المثل اما کار نیمه کاره ای که تا کنون باقی مانده است اشاره ای داشته باشیم.
نکته اول : مسیری که از چهار راه شوش تا ورزشگاه تختی ساخته شده است ، علایم راهنمایی و رانندگی به ندرت دیده می شود و این موجبات سرپیچی از قوانین راهنمایی و رانندگی را ایجاب می کند.
نکته دوم : این مسیر در هنگام شب بدون روشنایی می باشد و در تاریکی مطلق به سر می برد و این نیز موجب افزایش تصادفات در محدوده شهری و برون شهری را افزایش می دهد.
نکته سوم: مسیر فوق فاقد خط کشی سفید در وسط راه و کنار جاده می باشد که در نوع خود برای رانندگی در شب خطر ناک می باشد.
نکته چهارم: روبروی اداره فنی و حرفه ای که مسیر ورودی به جاده اصلی است هنوز خاکی می باشد و این موجب افزایش گرد خاک و کمی دید راننده هنگام ورود به جاده اصلی است.
نکته پنجم : باوجود اینکه جاده فوق کار بسیار جالبی است اما درختان کنار جاده بسیار بلند شده اند و نیاز به هرس کردن دارند تا مبادا هنگام باد شدید درختی شکسته شود و بر روی شخصی یا وسیله ای نقلیه بیفتد.
با وجود اینکه نکاتی که ذکر شد هر کدام مربوط به ارگان های خاص در روند بهسازی موارد می باشد می بایست هر چه سریعتر کار این جاده مشخص شود تا مبادا بعد از به وجود آمدن اتفاقات خاص مسولین شوش شرمنده شهروندان شوشی باشند.
امیدواریم که در روند بهسازی این کار تسریع بخشیده شود.


IMG_۲۰۱۵۰۷۲۳_۱۳۵۴۰۹ IMG_۲۰۱۵۰۷۲۳_۱۳۵۴۵۱ IMG_۲۰۱۵۰۷۲۳_۱۳۵۶۰۰ IMG_۲۰۱۵۰۷۲۳_۱۳۵۷۰۸ IMG_۲۰۱۵۰۷۲۳_۱۳۵۷۳۳ IMG_۲۰۱۵۰۷۲۳_۱۳۵۸۰۲
:
:
:
آخرین اخبار