تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۹۶۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکی از ۴ گلزن برتر جهان در راه استقلال است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «استقلال بعد از 2 سال ناکامی باید پوست می‌انداخت و نیاز به روح تازه داشت.»

پرویز مظلومی در مورد شرایط تیم استقلال اظهار داشت: «زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم. در ۴ هفته تمرینات فشرده انجام دادیم. اردویی در کُردان کرج داشتیم و کاری را که باید در ۸ هفته انجام می‌دادیم در یک ماه تمام کردیم. هم باید از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی تیم را آماده می‌کردیم. چند بازیکن مصدوم و محروم داریم، اما از روند حرکتی تیم راضی‌ام. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.»

وی در مورد اینکه بازیکنان مدنظرتان جذب استقلال شده‌اند یا خیر، گفت: «قبل از هر چیز باید از مدیریت باشگاه استقلال آقای افشارزاده، هیأت‌مدیره و کمیته نقل‌وانتقالات تشکر کنیم. شبانه روز وقت گذاشتند تا بازیکنان مدنظر را جذب کنند. من هم مثل هر مربی دیگری در فهرست بازیکنان مورد نظرم اولویت اول و دوم و سوم داشتم.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «در برخی پست‌ها اولویت دوم و سوم را توانستیم جذب کنیم، اما تمام نفرات در فهرست من بودند. برخی بازیکنان را که نتوانستیم جذب کنیم یا باشگاه‌شان به آنها رضایت‌نامه نداد یا خودشان شرایطی داشتند که نتوانستند با ما همکاری کنند. با این حال میانگین سنی تیم را پایین آوردیم.»

مظلومی با اشاره به ناکامی دو سال اخیر استقلال گفت: «بعد از ۲ سال ناکامی در استقلال باید تغییراتی در استقلال ایجاد می‌کردیم و روح تازه‌ای به کالبد استقلال می‌دمیدیم. پنجشنبه آینده باید اولین قدم را در لیگ محکم برداریم و ۳ امتیاز را بگیریم، البته حریف ما یک تیم شهرستانی قابل احترام است و سعادتی شد تا در بازی اول لیگ به پابوس حضرت امام رضا (ع) برویم.»

سرمربی استقلال در مورد اینکه جوان شدن تیم شما را نگران نمی‌کند، گفت: «معمولاً در فوتبال ایران نتیجه مهم است، اما من هم ایده‌ها و فکرهایی داشتم. استقلال نیاز دارد که پوست بیندازد. این بازیکنان نمی‌توانستند همیشه در استقلال بمانند. باید بازیکنان جایگزین برایشان تعیین می‌کردیم و باید به جوانان فرصت می‌دادیم. برای رسیدن به موفقیت باید ریسک کرد و هواداران هم صبر و تحمل‌شان را بالا ببرند.»

مظلومی در مورد جذب پروپیچ گفت: «او بازیکن خوبی است. از نظر آمار گلزنی در جمع ۴ گلزن برتر دنیاست. در لیگ آلبانی بازی می‌کند. دیشب هم ۲ گل زده و آمار گلزنی خوبی دارد. او در کنار سایر مهاجمان ما بازی خواهد کرد.»

وی در مورد جذب ریوالدو گفت: «او هم بازیکن برزیلی و کارنامه‌دار خوبی است که در سری A برزیل بازی می‌کرد.»

مرجع / جام نیوز
:
:
:
آخرین اخبار