تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۹۶۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پوشیدن شماره ۱۰ پرسپولیس برایم افتخار است
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با توجه به اینکه تی هومیر کاربلد است توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم.

فرشاد احمدزاده در خصوص اردوی ترکیه اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه چیز از ابتدا برای ما خوب بود. بازیکنان از امکانات و تمام مواردی که برای برگزاری یک اردوی خوب لازم بود برخوردار بودند. خوشحالم که توانستیم این اردوی بسیار خوب را در ترکیه برگزار کنیم و مطمئنم در رقابت های لیگ کاملا به نفع ما خواهد بود.

وی ادامه داد: طبیعتا مثل همه تمرینات بدنسازی فشار تمرینات بسیار بالا بود. ما باید به دنبال شرایطی می گشتیم تا به آمادگی صددرصد برسیم و با توجه به اینکه تی هومیر کاربلد است توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه امسال شرایط پرسپولیس را چطور می بیند خاطرنشان کرد: امسال مطمئنا سال بسیار خوبی برای سرخپوشان رقم خواهد خورد. در تیم ما بازیکنان جوان و باانگیزه ای حضور دارند که به همراه باتجربه های تیم مطمئنا کمک خواهند کرد تا بتوانیم نتایج بسیار خوب و درخشانی را رقم بزنیم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شماره ۱۰ را پوشیده فکر می کند می تواند در پرسپولیس موفق باشد تصریح کرد: من خوشحالم که شماره ۱۰ را بر تن کردم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. این شماره، شماره پیراهن بسیار از بزرگان پرسپولیس بوده و خوشحالم که من این لیاقت را دارد که این پیراهن را بپوشم. امسال من و تمام بچه ها فشار تمرینات بدنسازی و تمام مسائل را تحمل کردیم برای اینکه به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

مرجع / کاپ
:
:
:
آخرین اخبار