تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۹۶۱۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر علی هویسی، عکاس جوان خوزستان در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد
پیکر علی هویسی عکاس خبری و فعال خوزستان، ظهر روز یکشنبه در میان حزن و اندوه جامعه رسانه ای استان خوزستان تشییع و در محوطه بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر علی هویسی، عکاس جوان خوزستان در اهواز تشییع و به خاک سپرده شدآیین تشییع پیکر آن مرحوم ساعت 9 صبح از مسجدصاحب الزمان (عج)با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی ، استاندار خوزستان ، مدیران روابط عمومی های دستگاههای اداری استان شروع شد و متعاقب آن جمع زیادی از دوستداران و همکاران رسانه ای آن مرحوم در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی(ع) به تشییع کنندگان پیوستند.

آیین خاکسپاری علی هویسی در میان غم و اندوه جانکاه آشنایان و دوستداران آن مرحوم هویسی برگزار شد و رسانه ها از جمله صداو سیمای مرکز خوزستان نیز به این مراسم پوشش خبری و تصویری داده بودند.

مراسم ختم علی هویسی ظهر روز یکشنبه در مسجد صاحب الزمان اهواز برگزار خواهد شد.

مرحوم هویسی ساعت 1:40 بامداد روز شنبه در حال بازگشت از ایذه در جاده باغملک - هفتکل بر اثر سانحه تصادف رانندگی به دیار باقی شتافت.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با حضور در مسجد صاحبالزمان(عج) درگذشت زنده یاد علی هویسی را به خانواده آن مرحوم، دوستان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب قلم و رسانه خوزستان تسلیت گفت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته را گرامی داشت.

هویسی عکاس جوان و زبده خوزستانی علاوه بر کسب عناوین برتر در جشنواره های مختلف عکاسی ، دانشجوی ترم آخر رشته عکاسی دانشکده خبر اهواز بود.

آن مرحوم یکی از عکاسان باانگیزه این دیار بود که اساتید عکاسی استان آینده درخشانی را برای او پیش بینی کرده بودند.

هویسی در سال های اخیر آثارش را در خبرگزاری های مختلف استان و کشور ارایه و انتشار داده بود.

قرار بود علی هویسی مراسم بازگشت پیکر 76شهید دوران دفاع مقدس که فردا دوشنبه از مرز شلمچه وارد کشور می شود پوشش تصویری دهد.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
محامید
|
-
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
4
در گذشت این جوان هنرمند را به خانواده محتر مشان وخانواده هنرمندان بزرگ خوزستان تسلیت می گوییم . و مسئولین استان محترم هم به فکر اصلاح وترمیم جاده های خوستان باشند تا شاهد چنین حادثه ها نباشیم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
3
این جاده بسار ابتدایی و جاده مرگباری است هم عرض بسیار کم و هم رانندگی خطرناک بسیاری از مردم در این جاده به کام مرگ فرستاده شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
3
جاده هفتكل قتلگاه است جاده كه نيست كي باتيد پاسخگو باشد؟
:
:
:
آخرین اخبار