تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۹۶۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان تغییر نام داد
سرپرست باشگاه فولادخوزستان از تغییرنام تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان به فولاد خوزستان ب خبر داد.

علیرضا اژدری​زاده اظهار كرد: با توجه به آیین​نامه سازمان لیگ مبنی بر این كه تیم​هایی كه از یك منبع مالی تغذیه می​شوند، تیم ب محسوب می​شوند، نام تیم فولاد نوین خوزستان به فولادخوزستان ب تغییر کرد.

وی افزود: امسال تیم ما در لیگ دسته دو كشور با عنوان تیم فولاد خوزستان ب فعالیت می​كند و سعی می‌كنیم دوباره با یك برنامه‌ریزی خوب، به لیگ دسته یك صعود كنیم و در این لیگ ماندگار شویم. طبق آیین​نامه جدید نیز تیم​های ب نمی​توانند به لیگ برتر صعود كنند و نهایت فعالیت آن​ها، در لیگ دسته یك است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: در كل دنیا به این صورت است كه تیم​های ب نمی​توانند به لیگ برتر صعود كنند. ما در لیگ یك بیشتر به دنبال پرورش بازیكن هستیم و مزیت باشگاه فولاد كه دارای تیم ب است نسبت به باشگاه​هایی كه تیم ب ندارند، این است كه در طول فصل می​توانیم طی سه نوبت بازیكنان​مان را با تیم اصلی فولاد جابه‌جا كنیم.

وی گفت: خود من نیز به فدراسیون پیشنهاد دادم كه برای تیم​های ب كه در لیگ یك قهرمان می​شوند، پاداشی از سوی تیمی كه قرار است به جای آن در لیگ برتر شركت كند، در نظر گرفته شود و آن تیم، طبق آیین​نامه فدراسیون و نظارت آن موظف به پرداخت این پاداش باشد كه با این كار، هم تشویق مالی وجود خواهد داشت و هم این كه مجموعه، بی​تفاوت و بی​انگیزه نخواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار