تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۹۶۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا بیگ زاده به صبا رفت؟!
بازیکن فصل پیش استقلال به این موضوع فکر کرده که در صورت سر زدن کوچکترین اشتباهی از او، سرمربی تمام کاسه کوزه ها را سر مدافعش می شکند.

شاید استقلالی ها از هاشم بیگ زاده بابت قال گذاشتن آنها ناراحت باشد. هاشم که دیروز صبح و به گفته بهرام افشارزاده، ماندنش در استقلال قطعی شده بود، نهایتا در جلسه دیروز با مسئولان استقلال تصمیم به فسخ قراردادش گرفت تا راهی صبای قم شود.

بیگ زاده می دانست موافقت مظلومی به ماندن او از سر رضایت نیست و سرمربی استقلال چاره دیگری جز این نداشته چرا که هیچ گزینه صد در صد مطمئنی برای سمت چپ خط دفاعی اش ندارد و به همین دلیل مجبور به موافقت با ماندن بیگ زاده کرده اما بیگ زاده که می دانست مظلومی به بازی او اعتقادی ندارد تصمیم گرفت از استقلال جدا شود.

احتمالا هاشم به این موضوع فکر کرده که در صورت سر زدن کوچکترین اشتباهی از او، مظلومی تمام کاسه کوزه ها را سر مدافعش می شکند و می گوید من این بازیکن را نمی خواستم و باشگاه او را نگه داشت.

البته جو منفی که هواداران استقلال برای او به راه انداخته بودند نیز در این تصمیم بی تاثیر نبود. آنها که در استادیوم آزادی و در پایان چند نتیجه ضعیف استقلال حسابی از خجالت بیگ زاده درآمده بودند روز گذشته و پس از اعلام ماندن این بازیکن، به اینستاگرام نظری جویباری حمله کرده و وی را تهدید کردند. به همین دلیل بیگ زاده سر از قم درآورد.

مرجع / جام نیوز
:
:
:
آخرین اخبار