تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۶۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوبت من است که آقای گل بشوم
مهدی طارمی بهترین مهاجم لیگ که در چهار بخش از برترین های لیگ چهاردهم کاندید بود. در کمال فروتنی از انتخابش به عنوان بهترین مهاجم و برنامه های آینده اش صحبت کرد.
به گزارش افکارنیوز، مصاحبه مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را بخوانید.

ـ مهدی طارمی در سه بخش از بهترین ها کاندیدا بود؟

*لطفا آمار را کم نکنید(می خندد) من در چهار بخش کاندیدای بهترین ها بودم.مرد سال، پدیده، بازیکن اخلاق و بهترین مهاجم.

ـ خودت فکر می کردی در کدام بخش جایزه می بری؟

*من اصلا نمی دانستم که در چهار بخش کاندید شدم فقط فکر می کردم که پدیده لیگ شوم.

-عجیب نبود که نامزد جایزه اخلاق باشی؟

*والا نمی دانم در این مورد چی بگویم! فکر می کنم خیلی از مسایل اخلاقی به خانواده ربط دارد البته اینکه من کاندیدای اخلاق شدم دلیل نمی شود که من خوب هستم و بقیه بازیکنان از لحاظ اخلاق در سطح پایینی قراردارند. همه از لحاظ اخلاقی خوب هستند حالا بیشتر و کمتر دارد ... ولی در کل نمی دانم شاید بخاطر این کارهایی که دراین مدت انجام دادم

-کارهای خیرخواهانه ؟خیلی ها از تو انتقاد کردند که نمایش می دهی .

به خدا هرگز قصدم نمایش و فریب مردم نبود و کارهایی بودم که از روی دلم انجام داده ام و فکر می کردم که درست باشد .البته این اخبار شاید به دلیل حضور من در پرسپولیس رسانه ای شد. در کل از اینکه من را کاندیدای بازیکن اخلاق کرده اند،متشکرم از مسئولین فدراسیون و هیات داوران هم بابت اینکه من را در ۴ بخش متفاوت کاندید کردند و به من احترام گذاشتند، ممنون هستم.

ـ دوست داشتید که عنوان بهترین مهاجم لیگ را به دست می آورید یا بازیکن اخلاق ؟

*نه من فکر می کردم به عنوان پدیده انتخابم کنند . البته به آقای حدادی فر و آقای صادقی بازیکن اخلاق و ارسلان مطهری به عنوان پدیده تبریک می گویم که به این عنوان دست پیداکردند. خدایی همه آنها هم حقشان بود که به این عنوان دست پیدا کنند.

ـ امسال به دنبال کسب چه عنوانی هستید؟

*امسال دوست دارم آقای گل بشوم و بتوانم روند خوب سال گذشته را هم در این فصل در پرسپولیس داشته باشم. تمام سعی ام را می کنم که بتوانم بهترین بازیکن سال ایران شوم و عنوان آقای گلی برای پرسپولیس را به دست آورم.

ـ این انگیزه از کجا می آید، قصد داری فصل آینده لژیونر شوی یا اینکه می خواهی خودت را در ترکیب تیم جا بیندازی؟

*آرزوی هر فوتبالیستی است که به تیم ملی برسد و اینکه بتواند در اروپا بازی کند. خدا را شکر من پارسال که به تیم ملی رسیدم و دو بازی هم کردم. حالا باید سعی کنم که جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم و به همان روند ادامه دهم که بتوانم در تیم ملی بمانم و طوری در لیگ بازی کنم که سال بعد بتوانم به لیگهای اروپایی راه پیدا کنم.

ـ امسال دو پیشنهاد خوب از المسیمیر قطر و القادسیه کویت داشتید ولی در نهایت در پرسپولیس ماندنی شدی، بابت این موضوع ناراحت هستید؟

*برای چه نارحت باشم. من اولین اولویتم بازی در پرسپولیس است، اولویت دومم هم بازی در پرسپولیس است. آخر کار به تیمهای قطری و کویتی فکر می کردم ومنتظر بودم که ببینم باشگاه چه تصمیمی می گیرد که خدا را شکر امسال هم اینجا ماندم و تمام سعیم را می کنم که بتوانم جواب اعتماد باشگاه و هوادارها را بدهم.

- اواخر فصل گذشته آقای برانکو به پرسپولیس پیوست حالا که مدت طولانی است با ایشان کار می کنید، نظرت در مورد برانکو چیست؟

*من در حدی نیستم که بخواهم در مورد برانکو نظر بدهم، چون ایشان در سال ۲۰۰۶ تیم را به جام جهانی برده و سالها در ایران کار کرده و ایران را کاملا میشناسد و مربی بزرگی است چون در کارنامه اش حضور در جام جهانی وجود دارد. حالا که دوباره بعد از سالها به ایران بازگشته من فکر می کنم با اینکه پارسال هم از بچه ها شناخت نداشت خوب نتیجه گرفت و نتایج خوبی هم کسب کرد. امیدوارم که امسال هم با آقای برانکو بتوانیم به یک جام دست پیدا کنیم.

ـ خود شما پرسپولیس را در تقابل با تیمهایی ثروتمندی مثل سپاهان و تراکتور و ... مدعی عنوان قهرمانی می دانید؟

*بله پرسپولیس هم مدعی است. درست است که امسال به نسبت فصل پیش، پرسپولیس جوان تر شده و میانگین سنی آمده است پایین ولی من فکر می کنم که این یک امتیاز است و بازیکنان جوان مثل عالیشاه ، فرشاد احمدزاده و کسانی که هستند درست است که سنشان کم است ولی چندین سال سابقه بازی در لیگ را دارند و نمی شود به آنها بازیکن بی تجربه گفت با وجود اینکه سن کمی دارند . در کنار آنها بازیکنان با تجربه هم مثل هادی نوروزی رضا نورمحمد و محسن بنگر و بزرگترهای تیم و کاپیتانها که با تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه می توانیم یک تیم خوب تشکیل دهیم و لیگ خوبی را پشت سر بگذاریم.

ـ حرف آخر

*تیم ملی برای حضور در رقابتهای جام جهانی آماده می شود. من کسی نیستم که بخواهم در این مورد نظر بدهم ولی به عنوان یک عضو کوچک فکر می کنم که اگر مسوولین فدراسیون بیشتر با آقای کی روش همکاری کنند، بهتر است و نتیجه اش را هم خود فوتبال ایران می بیند. در نهایت آقای کی روش تمام تلاشش را می کند تا به وظیفه اش عمل کند و همه می دانیم که برای او هم صعود به جام جهانی اهمیت دارد ولی اگر کمی از بالاتر به این مساله نگاه کنیم حضور در جام جهانی برای فوتبال و کشور ایران بیشتر اهمیت دارد. من خیلی به آقای کی روش احترام می گذارم او واقعا در تیم ملی از جان و دل مایه می گذارد. آقای کی روش می خواهد واقعا بچه های ایران فوتبال را یاد بدهد و من در همین اردوی ۱۰ روزه هم از کی روش و دستیارانشان چیزهای زیادی یاد گرفتم و امیدوارم که فدراسیون هم بازی دوستانه و امکاناتی را که آقای کی روش نیاز دارد در اختیار او بگذارد.

مرجع / ورزش 3
:
:
:
آخرین اخبار