تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۹۶۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: شكست سپاهان دور از دسترس نیست
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر بازیكنان‌مان به خودباوری برسند، قول می‌دهم شكست سپاهان دور از دسترس نیست.

سیداکبر پورموسوی اظهار كرد: تیم ما دو اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشت. ما طی این اردوها بیشتر به دنبال این بودیم كه بازیكنان‌مان را هم از نظر بدنی به مرز آمادگی برسانیم و هم این كه آن‌ها را با توجه به این كه جوان هستند از نظر روحی - روانی آماده كنیم و به خودباوری برسانیم.

وی خاطرنشان‌كرد: خدا را شكر طی بازی‌های تداركاتی‌ای كه انجام دادیم، تست بازیكنان خوب بود و توانستند برای مسابقاتی كه پیش رو داریم به شرایط خوبی دست پیدا كنند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تغییرات عمده‌ای كه استقلال خوزستان در سه فصل اخیر حضورش در لیگ برتر داشته است، گفت: ما طی سه سال به سه نوع مختلف یارگیری داشتیم؛ در اولین حضور با توجه به این كه زمان‌مان خیلی كم بود، ناچار بودیم كه تغییرات بسیاری نسبت به قبل از حضور در لیگ برتر داشته باشیم و با بازیكنانی كه جذب كردیم، هدفمان، ماندن در لیگ بود كه خدا را شكر به آن هم رسیدیم.

وی افزود: در دومین حضور هم با توجه به شرایطی كه داشتیم، بازیكن جذب كردیم. به هر حال با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، بازیكنان تراز اول به این جا نمی‌آیند و متاسفانه فصل گذشته، نتوانستیم به آن چه مدنظرمان بود، دست پیدا كنیم.

پورموسوی بیان كرد: امسال قصدمان این بود كه تیم را هم جوان و هم بومی كنیم و همان طور كه دیدید قراردادهایی كه با بازیكنان‌مان بستیم، دو فصل به بالا است و شاید قرارداد تعداد كمی از بازیكنان ما یك فصل باشد و این نشان می‌دهد كه ما به فكر فصل آینده نیز هستیم. به هر حال ما، هم تیم را جوان و هم بومی كردیم و بازیكنانی كه جذب كردیم، نفراتی هستند كه در لیگ یك جزو بهترین‌ها بودند.

وی درباره این كه این تیم در فصل نقل و انتقالات تنها موفق به جذب یك سهمیه لیگ برتری شده است، عنوان كرد: ما برای جذب بازیكن اقدام كردیم ولی یكسری مشكلات سر راه‌مان بود؛ قیمت بازیكنان را بی‌جهت بالا بردند و البته اگر هر بازیكنی، كارایی‌اش به اندازه قیمتش بود، حتما آن را جذب می‌كردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: به هر حال با توجه به اختلاف قیمتی كه بین بازیكنان خودمان كه با ما قرارداد داشتند و بازیكنان لیگ برتری‌ای که می‌خواستیم جذب کنیم به وجود می‌آمد و صد درصد تیم را دچار مشكل می‌كرد، ویسی هم تصمیم گرفت با توجه به بازیكنانی كه جذب كرده‌ایم و تلاشی كه آن‌ها در تمرینات داشتند، به این صورت كار كند.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا استقلال خوزستان با توجه به بازیكنانی که بیشتر از لیگ یك جذب كرده است، آماده حضور در لیگ برتر است؟ گفت: به بازیكنان‌مان خیلی اعتقاد پیدا كرده‌ایم و اگر آن خودباوری و انرژی‌ای كه در بازی‌های تداركاتی داشتند، در مسابقات رسمی هم داشته باشند، قول می‌دهم نتایج خیلی خوبی در لیگ كسب كنیم.

پورموسوی بیان کرد: تلاش‌مان این بود كه یكی دو بازیكن دیگر هم جذب كنیم كه نشد، البته یک بازیكن خارجی دیگر هم در لیست ویسی است كه با جذب این بازیكن تا پیش از آغاز لیگ، فكر می‌كنم تیم ما كامل شود.

وی درباره دیدار این تیم با سپاهان اصفهان در اولین هفته لیگ، خاطرنشان‌كرد: سپاهان یك تیم آسیایی است و از نظر تشكیلاتی، مالی و سابقه حضور در لیگ و كسب عناوین قهرمانی، بالاتر از لیگ برتر است. سپاهان تیم كاملی است و با توجه به بودجه‌ای كه در اختیار دارد، همیشه بهترین‌ها را جذب می‌كند. فكر می‌كنم بازی سختی پیش رو داریم.

پورموسوی گفت: به هر حال بازی اول همیشه شرایط خاص خود را دارد، ما قرار است با تیم سپاهان كه قهرمان سال قبل است، بازی کنیم و این مسابقه، اولین بازی تیم جوان ما است و اگر بازیكنان ما به خودباوری برسند، قول می‌دهم، شكست سپاهان دور از دسترس نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار