تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۶۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده: تا جایی كه به مصالح تیم برنخورد، خانزاده حفظ می‌شود
سرپرست باشگاه فولادخوزستان می‌گوید تا آن جا كه به مصالح تیم بر نخورد، خانزاده را حفظ خواهیم كرد.

علیرضا اژدری‌زاده درباره آمادگی این تیم در چند روز مانده به آغاز لیگ برتر، اظهار كرد: خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد پیش می‌رود و توانستیم نفرات مورد نظر آقای اسكوچیچ را بر اساس سیاست باشگاه جذب كنیم.

وی بیان كرد: خوشبختانه دو اردوی خوب، یكی در کردان كرج و دیگری در تركیه برگزار كردیم؛ در اردوی تركیه سه دیدار تداركاتی خیلی خوب انجام دادیم كه علاوه بر كسب نتایج بسیار خوب، توانستیم ضمن پیروز شدن و گل زدن، گلی هم دریافت نكنیم.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان گفت: در كل خدا را شكر همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم كه لیگ را هم خوب شروع كنیم و ادامه دهیم و با یك كارنامه خوب، آن را به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال كه چند درصد از بازیكنان موردنظر اسكوچیچ جذب شدند؟ عنوان كرد: معمولا كار به این صورت است كه سرمربی سه اولویت دارد و ما هم بر این اساس و موجودیتی كه در ایران بود، امكان جذبی که وجود داشت و همچنین تمایل آمدن بازیكنان به اهواز و این كه آن بازیكن با توجه به سیاست باشگاه از نظر مالی و فنی به درد كار ما بخورد، اقدامات خودمان را در راستای جذب، انجام دادیم و اسكوچیچ نیز از این موضوع خوشحال و راضی است.

اژدری‌زاده در ادامه در پاسخ به این سوال كه گفته می‌شود با توجه به این‌كه فولاد نمی‌تواند تا هفته هجدهم از خانزاده استفاده كند، قرار است از تیم كنار گذاشته شود؟ گفت: موضوع خانزاده یك موضوع خاص فوتبالی است و با توجه به این‌كه نیاز است از همه طرف در این خصوص مساعدت شود، انتظار داریم كه این کمک به ما شود. به هر حال ما در قراردادی كه با این بازیكن بستیم، كامل جوانب را در نظر گرفتیم و بر اساس صلاح و مصلحت باشگاه و بازیكن، قرارداد را تنظیم كردیم که تحت هر شرایطی می‌تواند به سود هر دو طرف باشد.

وی در پاسخ به این سوال پس یعنی این بازیكن حفظ می‌شود؟ عنوان كرد: تا آن جا كه به صلاح و مصالح تیم بر نخورد، خانزاده را حفظ خواهیم كرد، چرا كه اعتقاد ما این است كه ما انسان‌ها نیاز داریم در برخی مواقع به یكدیگر كمك كنیم.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان در پایان بیان كرد: فولادخوزستان باشگاهی است كه تاکنون طبق استراتژی مشخصی حركت كرده و حركت آن رو به جلو هم بوده است. مطمئنا ما از عقبه فولادخوزستان دفاع می‌كنیم و سعی می‌كنیم در فصل پیش رو خوب كار كنیم و امیدوارم موفق باشیم. ما تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا كار انجام شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار