تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۹۶۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تذکرات نماینده ایذه به رییس‌جمهور و 6 وزیر کابینه
عضو آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به رییس‌جمهور و شش وزیر کابینه در خصوص مسائل منطقه‌ای شهرستان‌های ایذه و باغملک تذکر داد.

حجت‌الله درویش‌پور در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: تصادفات وحشتناکی در محور اهواز، هفتکل، ایذه، باغملک و لردگان اتفاق می‌افتد. در هفته گذشته 7 نفر از هموطنان در این محور جان خود را از دست دادند به همین دلیل خواستار سرعت بخشیدن احداث چهاربانده این محور را دارم.

نماینده مردم ایذه خطاب به وزیر نیرو افزود: هیچ عذری برای اجرایی نکردن پروژه آبرسانی به ایذه و باغملک از سد کارون 3 پذیرفتنی نیست. افت شدیدی در آب‌های زیرزمینی منطقه داریم و آب‌های سطحی نیز بسیار کم است، تنها راه نجات منطقه سرعت بخشیدن به این پروژه است.

وی خطاب به رییس‌جمهور و وزیر تعاون، گفت: بیکاری جوانان به معضل مهمی در جامعه مبدل شده است. از رییس‌جمهور می‌خواهم عشایر منطقه ایذه و باغملک ساماندهی شوند. مساعدت ادارت عشایری منطقه را خواستارم.

عضو آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: پیگیری جدی حقوق و مشکلات معلمان را از شما خواستارم.

درویش‌پور خطاب به وزیر کشور گفت: تدبیر امور شهرداری منطقه ایذه و باغملک انجام شود. شهرداری این دو شهرستان به دلیل کمبود اعتبارات از انجام وظایف خود طفره می‌روند.

نماینده مردم ایذه وزیر ورزش و جوانان را مخاطب تذکر آخرش کرد و افزود: ورزش منطقه و مشکلات تیم‌ها و هیات‌های ورزشی را رسیدگی کنید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار