تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۹۶۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو محموله کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد
فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف و ضبط دو محموله کالای قاچاق شامل لاستیک خودرو به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر کروندی روز سه شنبه افزود: ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با مشکوک شدن به دو دستگاه کامیون حامل کالای فاقد مجوز موفق به کشف دو محموله کالای قاچاق شدند.

وی افزود: در بازرسی از این دو کامیون تعداد دو هزار و 345 حلقه انواع لاستیک خودرو با برچسب های مختلف و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

روز دوشنبه نیز سه محموله کالای قاچاق شامل 306 دستگاه ماشین لباسشویی، 280 کارتن انواع لوازم خانگی، ظروف آشپزخانه و اشیای زینتی خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش 13 میلیارد ریال در ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک کشف و ضبط شد.

ماموران پلیس مستقر در ایست و بازرسی اندیمشک هفته گذشته نیز 9 محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال را توقیف کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار