تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۹۶۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه‌دولتی استان
رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت‌نام در آزمون تکمیل ظرفیت سال تحصلی 95-94 پایه‌های دوم و سوم دوره متوسطه دوم دبیرستان‌های نمونه‌دولتی استان تا 14 مردادماه ادامه خواهد داشت.

جهان‌شاه اسدی اظهار کرد: تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه‌دولتی تنها در رشته ادبیات و علوم انسانی و با هدف تقویت این رشته صورت می‌گیرد که ثبت نام در این آزمون از 14 تیرماه آغاز شده‌است.

وی با بیان این‌که 17 دبیرستان نمونه‌دولتی در استان وجود دارد، گفت: متقاضیان دارای شرایط ورود به رشته علوم انسانی در دبیرستان‌های نمونه‌دولتی می‌توانند با مراجعه به این مدارس و دریافت دفترچه در آزمون تکمیل ظرفیت نام‌نویسی و شرکت کنند.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زمان برگزاری این آزمون در روز یک‌شنبه یکم شهریورماه، اظهارداشت: تلاش می‌شود نتایج یک هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام شود؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود در هر دبیرستان نمونه‌دولتی پنج تا 10 داوطلب پذیرش شوند.

اسدی درخصوص نحوه برگزاری و منابع آزمون نیز گفت: آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه‌دولتی توسط اداره‌کل و در هر مدرسه محل ثبت‌نام برگزار می‌شود؛ دفترچه راهنمای آزمون بر سایت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته و به ادارات مناطق استان نیز ابلاغ شده که در آن منابع، شرح جزوات و کلیات برگزاری آزمون درج شده‌است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار