تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۶۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی اهواز:
فردی عمل کردن مانع از توسعه خوزستان شده است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: آنچه تاکنون مانع از توسعه خوزستان شده، انفرادی عمل کردن است و بدون شک با هم‌افزایی بین اتاق‌ها زمینه توسعه و رفع مشکلات بیشتر از قبل فراهم خواهد شد.

شهلا عموری صبح امروز در جلسه مشترک اتاق‌های خوزستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی خرمشهر اظهار کرد: جای خوشحالی است در دومین جلسه مشترک اتاق‌های خوزستان که در خرمشهر تشکیل شده، سه اتاق با تعامل به سوی همگرایی حرکت کرده‌اند تا شاهد پیشرفت استان باشیم.

وی، اتحاد اتاق‌های بازرگانی را یکی از خواسته‌های استاندار خوزستان دانست و گفت: استاندار خوزستان خواستار تدوین یک تفاهمنامه یا میثاق‌نامه میان سه اتاق خوزستان بود تا با تعامل هر سه اتاق بتوان امور هر سه اتاق را مطرح کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، همصدایی را کوتاه‌ترین راه برای دستیابی به خواسته‌های هر سه اتاق دانست و در ادامه، به برشماری برخی مفاد پیش‌نویس توافقنامه میان سه اتاق بازرگانی استان خوزستان پرداخت و گفت: از جمله مفاد این توافقنامه می‌توان به توافق برای برگزاری مناسبت‌های مشترک میان سه اتاق، هم‌افزایی سه اتاق برای خرید سهام بین‌المللی، برگزاری جلسات مشترک میان هر سه اتاق به صورت هر دو تا سه ماه یک بار، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای اعضای هر سه اتاق و برگزاری همایش و سمینارهای مشترک میان هر سه اتاق خوزستان اشاره کرد.

عموری در ادامه، بر حفظ استقلال اتاق‌ها پس از امضای این میثاق‌نامه تاکید کرد و متذکر شد: اتاق اهواز در شرایط فعلی نیز به عنوان نماینده اتاق‌ها در جلسات حضور دارد اما هدف از این پیشنهاد، مطرح شدن تمام مشکلات و رسیدن به جمع‌بندی برای رفع مشکلات استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون مانع از توسعه خوزستان شده، انفرادی عمل کردن است و بدون شک با هم‌افزایی بین اتاق‌ها زمینه توسعه و رفع مشکلات بیشتر از قبل فراهم خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار