تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۹۶۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :
پرداخت یارانه ۱۷ هزار نفر از حذف شدگان از سرگرفته شد/ نحوه برقراری مجدد یارانه
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه برقراری مجدد یارانه حذف‌شدگان و معوقات چند ماه گذشته شفاف‌سازی کرد و گفت: افراد معترض با ثبت در سامانه مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرند.

سید ابوالحسن فیروزآبادی در پاسخ به این سؤال که برخی از افراد حذف‌شده، کارمند، کارگر و نیازمند جامعه بوده‌اند که بر همین اساس، اعتراضاتی را در سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرده‌اند. آیا برنامه‌ای برای ساماندهی وضعیت به وجود آمده دارید یا خیر، اظهار داشت: تاکنون 17 هزار نفر مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند که یارانه آنان مجدداً برقرار شد؛ این افراد درصد کمی از افراد معترض ثبت‌نام شده هستند.

وی افزود: این اقدام که یارانه افراد غیرنیازمند حذف شود، ادامه خواهد داشت و اعتراض افرادی که نیازمند هستند به طور روزانه مورد بررسی قرار گرفته و یارانه آنها مجدداً برقرار خواهد شد.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه به تمام درخواست های اعتراضی حذف یارانه پاسخ داده خواهد شد، گفت: افرادی را که تشخیص داده شود  مستحق دریافت یارانه هستند، مجدداً پرداختی یارانه آنها برقرار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا معوقات ماه گذشته هم به معترضان پرداخت می‌شود، تأکید کرد: فعلاً در حال حاضر بنا بر برقراری مجدد یارانه افراد نیازمند حذف شده است و معوقات آن هم در آینده مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار