تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۶۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی بهبهان:
۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان کشف شد
فرمانده انتظامی بهبهان گفت: مقدار ۲۳ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش از دو خودرو پراید و پژو پارس کشف شد.

سرهنگ سید نورالدین موسویان اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه درونک شهرستان بهبهان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور دیلم به امیدیه در حین بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید که از سمت بوشهر به امیدیه در حرکت بود مضنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار پنج کیلو و ۹۷۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند. راننده خودرو بلافاصله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: مأموران انتظامی همین ایست بازرسی در یکی دیگر از بازرسی های خود به یک دستگاه خودرو پژو پارس مضنون شده و آن را توقیف کردند.

موسویان بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو پژو پارس مقدار ۱۵ کیلو و ۵۱۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند. در این زمینه نیز دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به کشف ۲۳ کیلو و ۳۹۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و توقیف خودروهای فوق گفت: سه سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار