تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۹۶۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كیانی​زاده خبرداد:
اهواز، میزبان مسابقات بین​المللی وزنه​برداری
مدیركل ورش و جوانان خوزستان از برگزاری مسابقات بین​المللی وزنه​برداری به میزبانی اهواز در بهمن​ماه خبر داد.

فرامرز كیانی​زاده اظهار كرد: باتوجه به این‌كه نیت​مان برگزاری مسابقات بین​المللی وزنه​برداری در استان خوزستان بود، عصر امروز (چهارشنبه) همراه با آقای مرادی، رییس فدراسیون در دفتر استاندار حضور پیدا كردیم و در خصوص برگزاری این رقابت​ها با توجه به ظرفیت استان و دیدگاه استاندار بر فعالیت بین​المللی، به صحبت پرداختیم.

وی بیان كرد: در این نشست آقای مرادی توضیحاتی در این خصوص ارائه كردند و قرار بر این شد در این مسابقات بهترین​های آسیا و جهان به صورت گزینشی از كشورهای مختلف به این مسابقات دعوت شوند و همچنین قرار بر این شد كه از خوزستان نیز دو تیم مناطق‌نفت​خیزجنوب و ملی​حفاری و همچنین ملی​پوشان در قالب تیم‌ملی ایران در این پیكارها حضور پیدا كنند.

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌كرد: با برگزاری این رقابت​ها در استان، ما هم فعالیت بین‌المللی‌مان را داریم و هم این‌كه این اقدام یك كار كیفی است و با حضور بهترین​ها، برگزار می​شود. طبق صحبت​های انجام شده قرار است مسابقات با عنوان جام فجر، بزرگداشت شهید الماسی و در قالب مسابقات بین​المللی و جایزه بزرگ برگزار شود.

وی عنوان كرد: برای برگزاری مسابقات باید هزینه​های لازم بررسی شود ولی قاعدتا نزدیك به یك میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت كه قرار است این هزینه از طریق منابع استانی و از طریق شركت مناطق‌نفت​خیزجنوب و ملی​حفاری پرداخت شود و البته بخش اعظمی از کار تنها اعتبار نیست و بخشی از آن خدماتی است كه شامل ایاب و ذهاب و محل اسكان می​باشد.

كیانی​زاده گفت: در نشستی كه امروز داشتیم آقای خبیر معاون استاندار نیز حضور داشتند كه از طریق استاندار ماموریت رسیدگی و پیگیری نحوره برگزاری این رقابت​ها را بر عهده گرفتند. همچنین در این جلسه آقای ارزانی، فرماندار اهواز نیز حضور داشت و بخشی از امور نیز به او سپرده شد كه البته ما از قبل با او هماهنگ كرده بودیم و او آمادگی خود را به ما اعلام كرده بود.

وی بیان كرد: در این نشست استاندار تاكید داشت ضمن این‌كه این مسابقات به نحو شایسته و خوب برگزار شود، دستاوردهایی هم برای استان در بر داشته باشد و كار ماندگاری صورت بگیرد و طبق دستور استاندار، همه وظیفه داریم مسابقات را به نحو شایسته​ای برگزار كنیم.

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان درباره زمان برگزاری این رقابت​ها، گفت: قرار است این مسابقات از 12 تا 14 بهمن​ماه با حضور حداقل 12 كشور به میزبانی اهواز برگزار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار