تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۹۶۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:‌ می‌خواهیم امسال به پلی‌آف نرویم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی‌توانم تضمین بدهم که در پایان لیگ در چه جایگاهی قرار داریم اما با بازیکنان جوانی که داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم.

 عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان از هفته نخست لیگ برتر پانزدهم اظهار کرد: همیشه در بازی‌های اول لیگ امتیاز گرفتن سخت و حائز اهمیت است. ما با تیم قدرتمندی بازی داریم اما مطمئن باشید که برای امتیاز گرفتن به اصفهان آمده‌ایم. امیدوارم با تیم نو و جوانی که درست کرده‌ایم، بتوانیم از سپاهان امتیاز بگیریم تا مردم خوب خوزستان نیز بازی‌های ما را امیدوارانه‌تر دنبال کنند.

وی با اشاره به شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: استقلال خوزستان یکی از تیم‌هایی بود که در نقل و انتقالات موفق عمل کرد و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. از اهداف باشگاه این است که تیمی جوان و بومی راهی لیگ برتر کنیم که همین کار را انجام داده و تنها یک یار لیگ برتری به تیم اضافه کرده‌ایم که میانگین سنی ما نیز حدود 24 سال است.

ویسی با بیان این که ریزش‌ها در فصل نقل و انتقالات زیاد است و در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر جدایی سیدصالحی نیز گفت: فوتبال حرفه‌ای همین است، چرا که ممکن است بازیکنی در تیمی خیلی خوب کار کند اما سال بعد در تیمی نباشد. فوتبالی‌ها باید یاد بگیرند که به عقاید یکدیگر احترام گذاشته و همان گونه که وقتی بازیکنی می‌خواهد از تیمش جدا شود به زور هم که شده رضایت می‌گیرد، وقتی هم که مربی بازیکن را نمی‌خواهد باید قبول کند نه این که با نخواستن یک مربی، او و باشگاه را بد خطاب کند که البته این قضیه در فوتبال ما مد شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که البته تلاش داشته‌ایم بازیکنانی با احترام و عزت به تیمی بیایند و از آن بروند، افزود: تیم ما همه تلاشش را برای زنده بودن انجام می‌دهد. همان گونه که تمام تیم‌ها در سال گذشته برای آسیایی شدن و قهرمانی بسته شده بودند اما محقق نشد، ما نیز در سال گذشته به هدف‌مان نرسیدیم اما توانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم که از قهرمانی نیز مهم‌تر است.

ویسی با بیان این که سال اول برای ماندن در لیگ و سال دوم برای جایگاه بهتر تلاش کردیم اما این گونه نشد، تصریح کرد: هم تجربه من و هم باشگاه بیشتر شده و بازیکنان با انگیزه بالایی که دارند، امسال می‌توانیم بهتر عمل کنیم. هدف‌مان این است که حداقل به پلی‌آف نرویم و سقوط نکنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که هر باشگاهی اصول خود را دارد، ادامه داد: این اصول باید رعایت شود. باشگاه استقلال خوزستان نیز به گونه‌ای است که همیشه از من حمایت کرده و اعتقاد داشت که سال گذشته عوض کردن مربی امکان‌پذیر نیست؛ به همین دلیل حمایت‌های لازم را از من انجام داد. البته سال دوم نتوانستیم به هدف‌مان برسیم ولی خوشحالیم که در لیگ برتر ماندگار شدیم.

ویسی ادامه داد: ما تنها یک بازیکن خارجی داریم که 450 میلیون تومان قراردادش است و تمام بازیکنان ایرانی‌مان از 300 میلیون پایین‌تر هستند. البته قصد داشتیم بازیکنی بگیریم که به ما رقم یک میلیارد و 200 میلیون تومان پیشنهاد داد که حتی دو سه گل نیز نزده است اما تصمیم گرفتیم یک بازیکن 19 ساله با قراردادی 15 میلیون تومان بگیریم و مطمئنا می‌تواند دو سه گل هم بزند.

وی با اشاره به تصمیم برای بازیکنان سرباز، ادامه داد: تیم ما هم دوست دارد بازیکن سرباز جذب کند. اگر سهمیه می‌دهند باید به تمام تیم‌ها بدهند اگر نه، پس هیچ تیمی نباید بازیکن سرباز جذب کند و بازیکنان سرباز تنها به تیم‌های صد درصد نظامی مثل نیروی زمینی،‌ مقاومت و ... بروند اما این بحث، بحثی مدیریتی است که جای صحبت‌های زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به شعارهایی که هواداران خوزستانی می‌دهند، اضافه کرد: مطمئنا مردم خوزستان دنبال هر سه تیم فولاد، استقلال اهواز و استقلال خوزستان هستند و اعتقاد دارند این شعارهایی که درست کرده‌اند، نشان‌دهنده ضعیف و کوچک‌ بودن‌ سازندگان‌شان است؛ چرا که هواداران واقعی به دنبال این شعارها نیستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار