تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۹۶۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه خبر داد:
اعطای تسهیلات اشتغالزایی به تارکان اعتیاد در حمیدیه
فرماندار حمیدیه از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به معتادانی که ترک اعتیاد کرده‌اند، در این شهرستان خبر داد.

چهارمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان حمیدیه چهارشنبه شب با حضور اعضای مرتبط و به ریاست فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسئولان کمیته‌های چهارگانه شورا گزارش مفصلی از اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر ارائه کردند، سپس فرماندار حمیدیه با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و اقدامات موثری در امر مبارزه با مواد مخدر انجام گرفته است.

جواد دغلاوی اضافه کرد: دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که از آن بهره می‌برند در زمینه مهار و جلوگیری از مصرف مواد مخدر فعالیت خود را گسترش دهند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی، آگاه کردن مردم از تبعات استفاده از مواد مخدر به‌ویژه مواد صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده فروشان تصریح کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه‌های مبارزه مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده شوم است.

دغلاوی با مخاطب قرار دادن اعضای شورای فرهنگی شهرستان حمیدیه گفت: مسئولان نهادهای فرهنگی ملزم به ایجاد اطلاع رسانی در مدارس، دانشگاه‌ها و حتی خانواده‌ها جهت روشن‌کردن افکار عمومی با آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر هستند.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: اعضای شورای فرهنگی در بخش فرهنگ سازی، باید برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی برای جوانان و بالا بردن روحیه نشاط در بین آنان انجام دهند.

وی در پایان، از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به معتادانی که ترک اعتیاد کنند خبر داد و افزود: به افرادی که پاک بودن آنها پس از مدتی اثبات شود تسهیلات اعطا خواهد شد تا به عرصه اقتصادی جامعه باز گردند و بتوانند در جامعه جایگاه قبلی خود را پیدا کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار