تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۹۶۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد:
پوشش زنده 20 نقطه استان در محرم و انتخابات توسط صداوسیمای خوزستان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از فراهم شدن پوشش زنده 20 نقطه از استان خوزستان در برنامه‌های محرم و انتخابات پیش رو توسط این رسانه استانی خبر داد.

مسلم رحیمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر چهار نقطه از استان خوزستان امکان پخش زنده وجود دارد که تلاش می‌کنیم این تعداد را به 20 نقطه برسانیم.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با بیان اینکه امسال 33 گزارش با موضوع اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و افزایش جمعیت توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان تولید و برای مخاطبان پخش شد، به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال نیز همچون سال گذشته جمع خوانی قرآن کریم در همه شهرستان‌های استان خوزستان در ماه مبارک رمضان با حضور 53 قاری تایید شده از سوی نهاد رهبر معظم انقلاب برگزار شد که به طور زنده از صدا و سیمای خوزستان برای شهروندان خوزستانی پخش شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های روشنی‌های شب و کلیپ‌های خاص نیز بیش از 30 شخصیت و چهره ویژه معرفی شدند، گفت: در شهرستان‌ها، برنامه نغمه‌های نورانی در ماه رمضان به مدت 35 دقیقه تولید و پخش شد، همچنین در این ماه بیش از 85 مرکز، معلم و مؤسسات قرآنی شناسایی شدند که 70 درصد آنها برای نخستین بار معرفی می‌شدند؛ 24 فایل تصویری فاخر نیز تولید شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه سحر با حضور مداحان، درس آیت الله موسوی جزایری با موضوع شرح زیارت جامعه کبیره تولید و پخش شد، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، افزایش جمعیت از محورهای برنامه‌های صدا و سیما خوزستان در ماه رمضان بود.

رحیمی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس و شب‌های قدر از  چهار نقطه به طور زنده برای مخاطبان این شبکه استانی پخش شد، اظهار امیدواری کرد: امسال تلاش خواهیم کرد که برنامه‌های ایام محرم و انتخابات پیش رو از  20 نقطه استان خوزستان به طور زنده پخش شود.

وی در پایان تصریح کرد: امسال برای نخستین بار جمع خوانی قرآن کریم همزمان با تلویزیون، از رادیو هم پخش شد و روزانه یک روستا برنامه‌های آن پوشش داده شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار