تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۹۶۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش:
اعتبارات مصوب توسعه حرم دانیال نبی تخصیص یابد
امام جمعه شوش از استاندار خوزستان خواست در خصوص تخصیص اعتبار پروژه توسعه حرم مطهر دانیال نبی (ع) اقدام کند.

حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نمازجمعه این هفته شوش گفت: مردم این شهرستان به وجود مقدس حضرت دانیال نبی (ع) افتخار می کنند و وجود بارگاه منور پیغمبر خدا همه ساله زائران زیادی از داخل و خارج از کشور به سوی خود روانه می کند.

امام جمعه شوش بر سرعت بخشی توسعه و اختصاص بودجه به طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی (ع) با توجه به وعده استاندار خوزستان و معاونان استانداری تاکید کرد.

وی گفت: استاندار خوزستان طی سفر یک روزه خود به شهرستان شوش، از نزدیک در جریان مشکلات توسعه حرم دانیال نبی قرار گرفت و قول داد که در اسرع وقت اعتبار فاز اول توسعه فضای حرم را اختصاص دهد.

خطیب جمعه شوش همچنین در ادامه سخنانش با بیان بررسی برجام (برنامه جامعه اقدام مشترک) ایران با 5+1، خاطرنشان کرد: بررسی توافق هسته ای باید در کشور مسیر قانونی خود را طی کند.

وی با اشاره به نقش مهم مجلس شورای اسلامی در بررسی برجام توافق هسته ای، افزود: مجلس شورای اسلامی باید در طی مسیر قانونی بررسی این توافق، دقت زیادی داشته باشد.

امام جمعه شوش همچنین با بیان برگزاری همایش نماز در استان خوزستان و این شهرستان، از استاندار خوزستان و فرماندار در خصوص برگزاری این همایش تقدیر کرد.

وی در پایان سخنانش همچنین با گرامیداشت هفته جهانی شیر مادر، گفت:با وجود توسعه دانش و فناوری رد جهان امروز، بهترین غذا برای کودکان، شیر مادر است، چرا که زمینه رشد و سلامت کودک را فراهم می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار