تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۶۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان، برخورد قانونی با هنجارشکنان را خواستار شد
خطیب جمعه آبادان با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در خصوص برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: پلیس در برقراری نظم در جامعه قاطع است، ولی باید با عامل ناامنی جامعه برخورد شدیدتری داشته باشد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه آبادان گفت: نظم و امنیت کنونی کشور، مرهون مجاهدت پرسنل نیروی انتظامی در مرز و شهرها و تعامل بین بخشی نیروهای انظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی اظهار داشت: از نیروی انتظامی انتظار می رود با افرادی که در هنجارشکنی و ناامنی جامعه گام بر می دارند، به خصوص کیف قاپان و زورگیران، برخورد قانونی کند.

خطیب جمعه آبادان گفت: گزارش هایی رسیده است مبنی بر اینکه افراد یا باندهایی به دنبال ناامن کردن شهر می باشند که به طور حتم با درایت نیروی انتظامی و مامورین امنیتی این توطئه به وقوع نمی پیوندد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در ادامه سخنانش با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، گفت: آل سعود با حمایت آمریکای جنایتکار، به جنایت و آدم کشی در یمن اقدام کرده است و در کمال تعجب دولت های عربی همچنان در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

خطیب جمعه آبادان تصریح کرد: تاریخ سرشار از این فجایع انسانی است که به نام حقوق بشر و به دست ناقضان اصلی آن رخ داده است.

وی همچنین بات گرامی داشت روز اهدای خون، گفت: این عمل خداپسندانه از مصادیق انفاق است ضمن اینکه برای اهداکننده منفعت داشته و برای دریافت کنندگان نیز، زندگی دوباره در پی دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین با گرامی داشت 11 مرداد سالروز شکل گیری نهضت مشروطه در ایران، گفت:مردم برای انقلاب اسلامی به پختگی و آگاهی رسیدند و متوجه شدند که نباید در مسیر مبارزه با استکبار و استبداد به دشمن اجازه داد تا در صفوف به هم پیوسته ملت دودستگی ایجاد کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار