تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۹۶۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
بیشترین نیروهای کار خوزستان غیر بومی هستند
امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان با وجود داشتن نعمت های خدادادی فراوان اقتصادی از مشکل بیکاری رنج برده و بیشترین نیروی کار استان از نیروی های غیر بومی تامین می شود.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: متاسفانه استان خوزستان از معضل بیکاری جوانان و افراد جویای کار و علاقمند به کار کردن رنج برده و مسئولان استان باید در خصوص حل این مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی افزود: خوزستان با وجود داشتن نعمت های خدادادی فراوان اقتصادی از مشکل بیکاری رنج برده و بیشترین نیروی کار استان از نیروی های غیر بومی تامین می شود.

حسن زاده تصریح کرد: بیشتر سازمان ها و شرکت ها مستقر در خوزستان علت مشکل بومی نبودن نیروی کار استان را نداشتن مهارت و تخصص نیروی کار بومی عنوان می کنند. بنابراین سازمان فنی و حرفه ای و دستگاه های مسئول باید در خصوص مهارت آموزی به جوانان و آموزش نیروی کار اقدامات شایسته ای را انجام دهند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: باید از توان بخش خصوصی و مشارت آن برای رفع مشکلات مختلف استان به ویژه در بخش زیرساخت های خوزستان بهره لازم را برد.

وی در ارتباط با جاده های خوستان گفت: متاسفانه جاده های این استان اصلا وضعیت خوبی نداشته و مناسب نیستند. در جاده های این استان تردد بسیار بالا بوده ولی در مقابل تعداده بزرگراه ها و آزادراه های این استان بسیار کم است.

حسن زاده عنوان کرد: بیشتر جاده های خوزستان ناامن و خطرناک بوده و حوادث رانندگی ناگواری در آن به وقوع می پیوندد. بنابراین مسئولان امر باید نسبت به این موضوع حساس تر بوده و چاره های لازم را بیاندیشند تا شاهد کاهش آمار تصادفات جاده ای باشیم.

امام جمعه موقت اهواز در ارتباط با توفقنامه گفت: حتی با تایید نهایی این توافقنامه آمریکا همان مستکبر و شیطان صفت خواهد بود. در واقع با چنین توافقی ماهیت شوم آمریکا تغییر نیافته و همچنین روحیه استکبار ستیزی مردم ایران در مقابل ظلم تغییری نمی کند.

وی ادامه داد: آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و به همین دلیل هم مسئولان باید در زمینه نهایی کردن توافقنامه تمامی جوانب در نظر بگیرند.

حسن زاده یادآور شد: سیاست های جمهوری اسلامی ایران و منطقه تغییر پیدا نکرده و مسئولان هم باید هوشیارتر باشند تا با این توافق ایران به یک کشور مصرف کننده تبدیل نشود. همچنین روابط تجاری ایران با کشورهای دیگر باید به شکل مناسب و اصولی شکل بگیرد.

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: در جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ تیم مذاکره کننده ایران محکم، استوار، قوی و با ایمان وارد عمل شد. در حقیقت نتیجه حاصل شده از مذاکرات، نشان دهند قدرت تیم مذاکره کننده ایران است.

وی اضافه کرد: مذاکرات و جمع بندی آن، نکات مثبت زیادی داشته و قطعا پیروزی های بسیاری برای کشور به دنبال دارد چون در این مذاکره هیچکدام از مراکز هسته ای ایران تعطیل نمی شود.
حسن زاده در پایان گفت: برجام باید سیر قانونی خود را طی کرده و مجلس شورای اسلامی نیز باید با رعایت خطوط قرمز آن را بررسی کند
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
3
5
درود بر استاد بزرگ حاج اقا حسن زاده:
متاسفانه مدیران استان این رویکرد را چند سال است که در پیش گرفته اندو امیدواریم اصلاح شود. و همیشه هم در جلسات بومی گزینی مورد بحث بوده ولی متاسفانه نتایج برعکس است.
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
7
همه همینو میگن اما متاسفانه هیچکس هیچکاری نمیکنه
:
:
:
آخرین اخبار