تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۹۶۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه هندیجان:
شهرداری هندیجان مشکل آسفالت معابر شهری را برطرف کند
امام جمعه هندیجان با بیان اینکه شهرداری باید مشکل آسفالت معابر شهری را برطرف کند، گفت: شهرداری باید به زیباسازی شهر توجه ویژه‌ای کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شمیل‌پور در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت:شهردار هندیجان با تلاشی بیشتر به فکر زیبایی شهرستان باشد و به زودی مشکل آسفالت 4 منطقه هندیجان را برطرف کند.

وی افزود: قرارداد شهرداری هندیجان با یکی از پیمانکاران منطقه برای رفع مشکل جاده هندیجان به ماهشهر منعقد شده و امیدواریم کار ساخت و راه اندازی این جاده به زودی به پایان برسد تا مردم با خیالی آسوده‌تر نسبت به گذشته در این جاده تردد کنند.

امام جمعه هندیجان عنوان کرد: 14 مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت است و در این فرمان نقش ویژه روحانیت در پیروزی انقلاب قابل مشاهده است. البته انقلاب مشروطه توسط توطئه عوامل خارجی و برخی از دست نشانده‌های آنها در داخل کشور از هدف اصلی‌اش دور شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمیل پور با اشاره به اهمیت پرورش فرزندان توسط خانواده‌ها و به ویژه مادران بیان کرد: مادران با تربیت فرزندانی پاک و غیرتمند می‌توانند جامعه را سالم نگاه دارند و به همین دلیل باید جامعه قدرشناس مادران باشد.

وی با بیان اینکه عمر هر چقدر هم بلند باشد، باز هم دوره‌ای کوتاه و گذر برای رسیدن به وعده‌های خداوند است، گفت: امام علی(ع) در این باره می‌فرمایند باید ترک دنیا کرد و برای کارهای خیر از دیگران سبقت گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار