تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۹۶۵۸۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای عالیپور! کمی از «لبیک» تان را هم برای مردم خوزستان بگذارید
در روزهای گذشته خبری با عنوان «لبیک مناطق نفتخیز جنوب به سخنان وزیر نفت : مهندس عالي پورازآمادگي این شرکت برای توليد حداكثري نفت خام خبر داد»  روی خروجی سایت  شرکت ملی مناطق نفتخیز قرار گرفته است که بیش از پیش میزان گوش به فرمانی برخی مدیران ارشد این مجموعه را به تهران نشینان نشان می دهد.

آقای عالیپور! کمی از «لبیک» تان را هم برای مردم خوزستان بگذارید

گرچه پذیرفتنی است که پس از رفع تحریم ها میزان تولید نفت در این شرکت افزایش یابد اما لحن اعلام این آمادگی حاکی از ذوق زدگی در ارائه و بروز هرچه بیشتر گوش به فرمانی برخی مدیران بومی به مرکز نشینان دارد که دلیل اش را همگان دانند.

در اینجا باید از آقای عالیپور به عنوان یک «مدیر بومی» پرسید، بردار! آیا همینقدر که به سخنان رییس تان در مرکز لبیک جانانه می گویید به مطالبات برحق مردم خوزستان از نفت هم «لبیک» می گویید یا استفاده «لبیک» را فقط برای مدیران بالاسرتان در تهران گذاشته اید؟

مشاور استاندار خوزستان و مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب توضیح دهند که عایدی مردم خوزستان از مجموعه مناطق نفتخیز چه بوده است (البته به جز آلودگی)؟ 

در پایان امیدواریم این «لبیک» جانانه شما مدیر بومی محترم خوزستانی مقبول جناب آقای زنگنه واقع شود.
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
18
بنده اگر به جاي آقاي زنگنه بودم كله قند توي دلم آب ميشد واقعا اين همه عشق و عاشقي در سطوح مديريتي وزارت نفت اشك آدم را در مي آورد
هم استانی
|
ITALY
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
21
هر وقت زن و بچه هر مسئول تو خوزستان زندگی کند، آن مسئول بومی هستش!!! نه این که خودش اینجا وخانواده عشق و حال تو تهران و شمال. معلومه که مسئولی که خانواده اش تو خوزستان نباشه دلی برا خوزستان نخواهد سوزاند هر جند متولد خوزستان باشه. البته نمیدونم که آقای علیپور خانواده اش خوزستان هستند یا جای دیگه دارند زندگی می کنند و ممن کلی گفتم.
جاویدنادرپور
|
-
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
16
با سلام.خب بنده خدا تقصیر نداره.اگه بله قربان نگه که پستش رو ازش میگیرن.اگه میدونستی ...مردم استان خوزستان؟مطالبات؟مزاح میفرمایی؟ ی سیل تهران اومدهمه رو دارن تو سیخ میکنن.اونوقت خاک استان خوزستان رو با مردم در مواقعی میپوشونه.اهمیت نداره .تهران خوب باشه کافیه.{جانباز70درصدجنگ}
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
آقا سيل چيه من خوزستاني مقيم تهرانم طرف رفته وسط رودخونه ماشينشم برده كنارش يكم آب اومده بالا نتونسته ماشينشو بياره بيرون اونايي هم كه ... بودن رفتن ماشينو نجات بدن خودشونو آب برده
سيل كجا بود وسط رودخونه بزن برقض و عشق و حال من خودم اونجا بودم
اونوقت خوزستانيها از زور گرد و خاك و آب شور گرما بايد آواره بشن
يدونه از اتوبوسهاي كولر دار تهران با يكي از مجتمعهاي خنك تو تهران را تو اهواز نميبيني
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
14
از این دست "لبیک گویی ها" مردم خوزستان زیاد دیده و شنیده اند؛ نمومه اول: لبیک برای خشک کردن هورالعظیم که ثمره اش ده سال خاک خوردن مردم خوزستان شد.
نمونه دوم:لبیک برای فراوری سنگین نفت خام در شهر اهواز که حاصلش رهسپار شدن هزاران نفر از مردم مظلوم اهواز بعد از وقوع هر بارندگی _بر اثر مشکلات حاد تنفسی و قلبی _ شده است.
نمونه سوم:طفره رفتن وزارت نفت از مشارکت در ساخت فرودگاه جدید اهواز است.
نمونه چهارم:سرمایه گذاری کلان وزارت نفت برای تیمداری فوتبال در پایتخت است در حالیکه بودجه تیمهای فوتبال نفت ابادان و مسجدسلیمان را باید با هزار خواهش و التماس از صندوق وزارت خارج کرد و...
بیرگانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
7
یکی از طرح های عام المنفعه و تعطیل شده شرکت نفت اسفالت جاده مسجدسلیمان-به امام زاده سیدصالح میباشد که مسیر مسجدسلیمان به ایذه را به 100 کیلومتر کاهش خواهد یافت همچنین 20 روستای مسیر صاحب جاده اسفالته خواهند شد.امیدوارم اقای عالیپور که بچه همین مناطق هست ارزوی این مناطق نفت و در عین حال محروم را براورده کند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
1
7
پول نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان میشه مازاراتی،بنز و.... در تهران.یه بیمارستان دولتی تمیز تو خوزستان نیست.یک هفته بیمارستان گلستان بستری بودم گفتم غلط کردم مریض شدم.بخش داخلی مردان بستری بودم.چون فضا کم بود 5 تا کپسول اکسیژن تو اتاق 5 تخته که بزرگتر بود قرارداشت.ساعت 3 صبح با صدای ناهنجار جابجایی کپسول از خواب میپریدم.با توجه به اینکه من توی پتروشیمی کار میکنم فکر میکردم کارگرا برشکاری دارن.هه هه هه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
8
1
اقا يا خانمي كه در مورد خانواده اقاي عاليپور صحبت ميكنين با كمي تحقيق متوجه ميشين كه خانواده ايشان در اهواز زندگي ميكنند و با اين مطالب بي پايه و اساس موفقيت هاي يك مدير موفق بومي را كه براي استان زحمات بسياري كشيده است را زير سوال نبريد.
مجتبی
|
ROMANIA
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
5
مردم مظلوم و بی صدای خوزستان فقط باید نظاره گر عقب افتادگی در خوزستان و پیشرفت و آبادانی در استان های دیگر باشند. تا زمانی که مدیران ... داریم خوزستانی ها از نفت خیری نخواهند دید.
:
:
:
آخرین اخبار