تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۹۶۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ورزش و جوانان هویزه:
تنها یک زمین چمن مصنوعی فرسوده در هویزه داریم
رئیس ورزش و جوانان هویزه گفت: طی ۳۰ سال اخیر تنها یک زمین چمن مصنوعی در این شهر داریم که آن هم فرسوده بوده و نیاز به ترمیم دارد.

سید علی موسوی اظهار کرد: هویزه از نظر ورزشی استعدادهای پیشرفته ای به ویژه در زمینه رشته فوتبال و دو و میدانی دارد ولی وضعیت این شهر از نظر اماکن ورزشی در حد پایین است.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل حوزه ورزش این شهر کمبود اماکن ورزشی است، گفت: یک سالن چند منظوره در هویزه وجود دارد که سال ۸۹ شروع به کار شده و تا سال ۹۰ تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پروژه ساخت این سالن از سال ۹۰ تا کنون به دلیل عدم اختصاص اعتبار متوقف شد.

رئیس ورزش و جوانان هویزه تصریح کرد: اماکن ورزشی باعث توسعه ورزش بوده و بنابراین ما نیاز مبرمی به این سالن چند منظوره داریم. تنها زمین چمن این شهر هم به ترمیم نیاز داشته و باید اعتبار خاصی را به آن اختصاص دهند.

موسوی در ارتباط با ورزش بانوان گفت: برای ورزش بانوان با وجود استعداهای خوب هیچ مکانی ورزشی نداریم. متاسفانه بانوان در حال حاضر در یک سالن نیمه کار در حال انجام تمرینات ورزشی هستند. اعتبارات مالی اصلا نداریم و درخواست داریم که مسئولان توجه خاصی به این شهر محروم داشته باشند.

رئیس ورزش و جوانان هویزه بیان کرد: رضا بوعذار دونده پرافتخار دوی ۴۰۰ متر ایران و آسیا یکی از جوانان هویزه بوده و افتخار آفرینی های زیادی هم داشته ولی طی چند سال اخیر به وی بی توجهی شده است. در حال حاضر در استان بروجرد مشغول انجام تمرین بوده تا برای مسابقات کشوری آماده شود. به امید خدا به نمایندگی از تیم شهدای شهرداری هویزه و البته با حمایت های شهرداری این شهر در مسابقات کشوری حضور پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در کل ۳۰ سال اخیر به جز یک زمین چمن مصنوعی چیز دیگری نداریم. البته با همین زمین چمن مصنوعی هم چند ورزشکار و قهرمان ملی و بین المللی را تربیت کرده ایم.

موسوی یادآور شد: این شهر یک منطقه مرزی بوده و بیشتر از سایر شهرها در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارد بنابراین باید جوانان را به سمت ورزش هدایت کرده و آنها را به میادین ورزشی بکشانیم. اما برای این کار در هویزه چندان امکانات و فضای ورزشی خوبی وجود ندارد.

رئیس ورزش و جوانان هویزه ادامه داد: در حال حاضر با توجه به عملکرد مثبت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در شرف تأسیس یک زمین چمن مصنوعی دیگر در این شهر هستیم. در کل از کمبود امکانات ورزشی و همچنین اعتبارات مالی کم بیشترین گلایه دارم.

وی در پایان گفت: ورزش هزینه بر است و هزینه مالی باعث می شود که ورزشکار به مسابقات ملی و بین المللی راه پیدا کرده و موفقیت های مختلفی کسب کند. از سوی شرکت های نفتی عظیمی که در این شهر فعالیت می کنند کمک های چندان زیادی به هیئت های ورزشی نشده و کمک های اداره کل ورزش و جوانان نیز اصلا کافی نیست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار