تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۹۶۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبكه​هاي آب در ويس و شيبان اصلاح شد
مدیرعامل شرکت آبفای اهواز گفت: با تلاش کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرهاي ويس و شيبان عملیات توسعه و اصلاح شبكه آب در این شهرستان‌ها به طول 750 متر و اقطار 160 و 110 ميلي​متر انجام شد.

غلامرضا براتی اظهار کرد: اصلاح شبكه فاضلاب نيز به قطر 315 ميلي​متر و طول 160 متر در منطقه كوي گلستان شهر ويس و مرمت و رفع گرفتگي خط اصلي فاضلاب این شهر ويس از دیگر اقدامات بوده است.

وی افزود: اين اداره همچنين در محل اسكله آب خام شيبان در راستاي افزايش توليد آب خام، يك دستگاه الكتروپمپ 160 كيلو وات را نصب و راه​اندازي كرد.

براتی با اشاره به اقدامات در زمینه تعميرات و بازسازي تصریح کرد: در این راستا در تصفيه​خانه شيبان اقداماتی شامل بازسازي خط انتقال 400 ميلي​متر آب خام، تعويض دو عدد سوپاپ مكش آب خام، تعمير دو دستگاه الكتروپمپ 160 كيلو وات به همراه تابلو برق​هاي مربوطه در محل تلمبه​خانه و يك دستگاه ديزل ژنراتور 1600 كيلو وات آمپر و سه دستگاه الكتروپمپ 315 كيلو وات در محل تصفيه​خانه انجام شده است.

وی عنوان کرد: تعميرات خط انتقال 400 ميلي​متر خروجي آب تصفيه​خانه شيبان در 3 نقطه در طول مسير شبكه آب شيبان نیز از دیگر اقدامات بوده است.
برچسب ها: آبفای اهواز ، ویس ، شیبان
:
:
:
آخرین اخبار