تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۹۶۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری​زاده: برابر صبا مردانه بازی کردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با توجه به این‌كه تعداد تمرینات تیم‌مان كم بود، بازیكنانم برابر صبا مردانه و مدبرانه فوتبال بازی كردند و در طول 90 دقیقه، حریف را مدیریت كردند.

سیاوش بختیاری​زاده درباره تساوی تیمش برابر صبا، اظهار كرد: با توجه به این‌كه تیم خیلی دیر بسته شد و نیروهای با تجربه من نسبت به تیم علی دایی كمتر بودند و همچنین باتوجه به این‌که انتظارات علاقه​مندان فوتبال خوزستان بسیار فراوان است، من و همكارانم فشار روحی - روانی بسیار سنگینی را متحمل شدیم و واقعا این فشار سنگین بود.

وی ادامه‌داد: اگرچه تعداد تمرینات تیم​مان كم بود ولی در بازی با صبا، بازیكنانم مردانه و مدبرانه فوتبال بازی كردند و توانستیم در طول 90 دقیقه، حریف را مدیریت كنیم. شاید تا حدودی این احساس مردم كه تیم صبا نسبت به ما برتر بود و حملات بیشتری داشت، صحیح باشد ولی به جرات می​توانم بگویم ما این اتفاق را از قبل مدیریت كردیم تا بتوانیم در ضد حملات و شروع مجددها، ضربه نهایی را بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان‌كرد: به هر حال با توجه به این‌كه تیم من تمرین كافی نداشت و از نظر بدنی هم آماده نبود، در ضد حملات سرعت لازم را نداشتیم و همین باعث شد كه از تك موقعیت​هایی كه به دست آوردیم، استفاده نكنیم. من در نهایت هم به همین تك امتیاز و اتفاقاتی كه افتاده راضی هستم. پس از پنج شش سال اولین امتیاز استقلال اهواز در لیگ برتر كشور به دست آمد و ان​شاءالله كه سبب خیر شود و امیدوارم كه این روند تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان‌كرد: در تمام طول مسابقه، بازیكنانم با شخصیت و در سطح لیگ برتر بازی كردند. در برخی سایت​ها آمده است كه بازی ما با صبا روند كندی داشت ولی تمام این عزیزان باید به من و دایی حق دهند چرا كه ما تیم​های‌مان را دیر بسته بودیم و دیدید تیم​هایی كه چندین ماه قبل از ما تمرینات‌شان را آغاز كرده بودند، كیفیت بازی​شان به چه شكل بود و من فكر می​كنم تفاوت آن چنانی​ای با روند تیم ما نداشتند.

بختیاری​زاده افزود: فقط از همه می​خواهم به تیم فرصت دهند و باید بگویم بازی با صبا اولین دیدار تداركاتی تیم ما بود و ان​شاءالله از هفته​های آینده، روند رو به رشدی داشته باشیم.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل سیاه​جامگان مشهد، گفت: روز گذشته فیلم بازی این تیم با استقلال تهران را دوباره دیدم و باید بگویم با وجود این‌كه برابر استقلال تهران شكست خورد، ولی تیم خوبی است و از نظر آمادگی جسمانی تیم بسیار سرحال و روپایی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: طی این هفته باید روی موارد هجومی نیز كار كنیم. به نظرم در بازی با صبا با توجه به این‌كه تمرینات کمی داشتیم، ولی در بخش دفاعی خوب كار كردیم و نشان دادیم كه به خوبی بلد هستیم، سیستم​های دفاعی را پیاده كنیم و ان​شاءالله این هفته هم روی كارهای هجومی كار می​كنیم تا بتوانیم 90 دقیقه تیم سیاه​جامگان را تحت فشارهای خودمان، مجبور به شكست كنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار