تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۹۶۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب در جهان
آلکاتل وان‌تاچ کانکوئست می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب غرق شود.


 آلکاتل دو تلفن هوشمند جدید را برای عرضه توسط شرکت بوست موبایل معرفی کرده که یکی از آنها ارزان‌ترین تلفن هوشمند مقاوم در برابر آب جهان محسوب می شود. مدل کانکوئست دارای گواهینامه IP67 است که مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می کند و برای خرید آن تنها باید 129 دلار هزینه کنید.

معرفی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، آلکاتل وان‌تاچ کانکوئست می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب غرق شود. البته بر خلاف تلفن های هوشمند جان سخت دیگر مانند سامسونگ گلکسی S6 اکتیو، کانکوئست برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه طراحی نشده است.

معرفی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب

بافت نقطه چین قسمت پشتی بدنه آلکاتل کانکوئست و قرارگیری آن در دست کاربر حس خوبی را به وی منتقل می کند. دوربین اصلی این تلفن هوشمند مقاوم در برابر آب 5 مگاپیکسل و دوربین جلو آن 2 مگاپیکسلی است که در برابر نمونه های قدرتمند امروزی ضعیف به نظر می رسد اما باید هزینه ای که برای این گوشی پرداخت می کنید را نیز در نظر بگیرید.

معرفی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب

پورت های کانکوئست دارای پوشش هستند تا از ورود آب و گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری کنند. بر همین اساس، هنگامی که قصد اتصال هدفون یا کابل میکرو یواس‌بی را دارید باید پوشش های محافظ را از جای خود خارج کنید.

معرفی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب

آلکاتل کانکوئست به پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون 410 به همراه حافظه ذخیره سازی داخلی 8 گیگابایت مجهز شده است. این تلفن هوشمند در رده خود عملکرد بسیار خوبی ارائه می کند. همچنین، نمایشگر 5 اینچی کانکوئست با وضوح 720p از روشنایی خوب و ارائه رنگ هایی زنده سود می برد. قابلیت اتصال LTE از دیگر ویژگی های کانکوئست است.

معرفی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب

افزون بر مدل کانکوئست، شرکت بوست مدل الویت (Elevate) به قیمت 99 دلار را نیز عرضه کرده است. این تلفن هوشمند نسخه 5.1 اندروید را اجرا می کند و قابلیت اتصال LTE دارد. این تلفن هوشمند نیز توسط آلکاتل تولید شده و به نمایشگر 4.5 اینچی FWVGA مجهز شده است. الویت نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو سود می برد و نخستین تلفن هوشمندی است که به پردازنده جدید اسنپدراگون 210 مجهز شده است.

مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار