تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۹۶۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۱۴ درصدی حقوق فرهنگیان
مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری حقوق فرهنگیان 14 درصد افزایش یافته است که این افزایش با توجه به تامین منابع اکنون برای تمامی فرهنگیان بعد از برنامه ریزی های صورت گرفته اجرایی شده است.
 
منصور مجاوری درباره افزایش حقوق فرهنگیان در سال جاری، از سوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای حقوق و مزایای فرهنگیان برنامه ای را در نظر گرفته است.

وی در ادامه افزود: از زمانی که دولت، مجلس و سازمان مدیریت تصمیم گرفتند که به معلمان کمک شود، مقرر شد بارتبه بندی معلمان به وضعیت معیشتی آنها کمک کنیم.

مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید به اهمیت طرح رتبه بندی در وضع معیشتی فرهنگیان، تصریح کرد: طرح رتبه بندی ایده خوبی است. براین اساس کمیته مشترکی با نمایندگان مجلس تشکیل شده و مسئولان سازمان مدیریت و متولیان وزارت آموزش و پرورش همچنین وزیر آموزش و پرورش هر هفته در این کمیته حضور دارد.

مجاوری با اشاره به اینکه با اجرای طرح رتبه بندی معلمان راهکارهایی را برای تامین یا بهتر کردن وضعیت معیشتی فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: هر سال افزایش حقوق بر اساس افزایشی است که دولت اعلام می‌کند. بر این اساس در ابتدای فروردین ماه هرسال مبلغی به تمامی کارکنان دولت اضافه می‌ شود.

وی در خاتمه اضافه کرد: براین اساس امسال حقوق فرهنگیان ۱۴ درصد افزایش یافته است که این افزایش با توجه به تامین منابع اکنون برای تمامی فرهنگیان بعد از برنامه ریزی های صورت گرفته اجرایی شده است.

گفتنی است احکام افزایش حقوق فرهنگیان شهر تهران در سال ۹۴ فروردین ماه امسال صادر شد که براساس آن این میزان افزایش حقوق برای این قشر در نظر گرفته شد.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار