تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۹۶۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خاکسپاری 38 شهید غواص و خط‌شکن در خوزستان
نماینده کمیته جستجوی مفقودین خوزستان، ستاد کل نیروهای مسلح استان از به خاکسپاری 38 شهید غواص و خط‌شکن در خوزستان خبر داد.

 مجید عقیلی روز گذشته در جلسه هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس استان خوزستان، خبر از خاکسپاری 38 شهید در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) داد و اظهار کرد: 16 شهرستان استان خوزستان میزبان 38 شهید تازه تفحص اخیر اعم از شهدای غواص و خط‌شکن خواهند بود.

وی با بیان اینکه هفت شهید از میان این 38 شهید شناسایی شدند و با نام هستند، افزود: چهار شهید از گردان اهواز و سه شهید نیز از گردان دزفول هستند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه محور کاوش شده، محورهای هفت ولیعصر(عج) بوده، به احتمال 96 تا 97 درصد احتمال خوزستانی بودن این شهیدان مسجل شده است.

عقیلی از ورود شهدا از ورودی استان خبر داد و گفت: این شهدا از شهرهای اندیمشک، شوشتر و ملاثانی و اهواز طی دو روز مورد استقبال مردم و روستا و بخش‌های مسیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به گرمی هوا خواستار اتخاذ تمهیدات فوریتی شد و عنوان کرد: خدمات امدادی، آتش‌نشانی و برق اضطراری برای این مراسم باید پیش‌بینی شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین خوزستان همچنین خواستار توجه به امنیت اجتماعی توسط ناجا و اعمال طرح ترافیکی شد.

عقیلی در پایان، از تمام مردم مشارکت باشکوه در این مراسم را خواست و عنوان کرد: باید مراسمی در شان شهدا و ایثار این خطه برگزار شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار