تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۹۶۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزرگترين طرح سرمايه گذاری تا دو ماه آينده در اهواز آغاز می شود
شهردار اهواز گفت: تا یکی دو ماه آینده بزرگترین طرح سرمایه گذاری را با بیش از اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی که احداث هتل و بازار است در اهواز شروع می کنیم.

سید خلف موسوی  اظهار کرد: به طور کلی از حضور هیئت های خارجی و ایجاد کمک به جذب سرمایه گذاری خارجی در شهر اهواز و خوزستان حمایت می کنیم.

وي افزود: از دیرباز خوزستان با جغرافیا و امکاناتی که دارد شاید مهمترین استان در بحث سرمایه گذاری خارجی بوده است. اگر به میزان سرمایه گذاری خارجی در کشور رجوع کنید قطعا نام خوزستان را در صدر استان های پیشتاز در بحث سرمایه گذاری خارجی شاهد خواهید بود.

شهردار اهواز عنوان كرد: پتانسیل هایی مثل نفت، گاز، گردشگری، تجارت، صادارت، واردات، پتروشیمی و بنادری که در استان وجود دارد، کمک می کنند و این امکان را می دهند که خوزستان به عنوان یکی از مهمترین استان ها در بحث سرمایه گذاری خارجی مطرح شود.

موسوی بيان كرد: ما هم در شهرداری اهواز مجموعه فرصت های سرمایه گذاری را در ابعاد مختلف فرصت های شغلی در شهر اهواز، هم در زمینه بحث های توریسم و گردشگری و هم در زمینه تجارت به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی تدوین کرده و در اختیار هیئت های خارجی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: امسال اولویت بندی ما اجرا و تکمیل پروژه های ماندگار در سطح شهر اهواز است. اميدواريم در طول سال هم پروژه های دیگری را اضافه کنیم. همچنین رسیدگی ویژه به مناطق محروم و توسعه فضای سبز و جذب مشارکت های مردیم جزو اولویت های ما هستند كه در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هکتار سال گذشته به مساحت فضای سبز اهواز اضافه کردیم.

شهردار اهواز گفت: امسال هم تا یکی دو ماه آینده بزرگترین طرح سرمایه گذاری را در اهواز شروع می کنیم. با بیش از اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی که احداث هتل و بازار است که با مجموعه هلدینگ های ستاد فرمان امام توافق کردیم و آن هم امضا شده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار