تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۹۶۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشییع و خاکسپاری هفت شهید گمنام در خرمشهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از تشییع و خاکسپاری پیکرهفت شهیدگمنام در خرمشهر خبر داد.

 ولی‌اله حیاتی در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در خرمشهر گفت: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در خرمشهر موج جدیدی از عزت مداری و افتخار را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد.

وی بیان کرد: خاکسپاری شهدای گمنام، موجی از جنب و جوش را در مردم ایجاد کرده و فضای کشور را به فضایی معنوی و الهی تبدیل خواهد کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: مسئولیت‌هایی که امروز به مسئولان دستگاه‌ها واگذار شده، حاصل جان‌فشانی شهدایی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بر لزوم حضور و همکاری همه دستگاه‌ها در این مراسم تاکید کرد و گفت: با مشارکت ادارات و ارگان‌ها باید مراسم تشییع و تدفین شهدا به بهترین نحو و با شکوه خاصی برگزار شود.

حیاتی از پخش مراسم تشییع و خاکسپاری 7 شهید گمنام توسط شبکه ملی و استانی خبر داد و اظهار کرد: مراسم تشییع شهدا به صورت زنده و مستقیم از طریق پنج شبکه سراسری پوشش داده خواهد شد.

وی از تشییع پیکر شهدا در روز سه‌شنبه 20 مرداد ساعت 9 صبح از میدان مطهری به سمت مسجد جامع خرمشهر خبر داد و افزود: عموم مردم مرزدار و ولایت‌مدار خرمشهر و عشایر روستاهای تابعه با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر تجدید بیعت کرده و حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار