تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۹۶۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هماهنگی بازیکنان استقلال اهواز زمان می​برد

مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بیشتر بازیكنان​مان تمرین نداشته​اند و تا بخواهیم هماهنگ شویم زمان می​برد.

محمد غلامی  در خصوص دیدار هفته اول تیمش مقابل صبای قم اظهار كرد: به هر حال بازی با صبا بازی اول‌مان بود. من، آشوبی و قزل هم فقط یك روز با استقلال تمرین كردیم و تا بخواهیم با یكدیگر هماهنگ شویم، خیلی زمان می​برد.

وی ادامه داد: بیشتر بازیكنان تیم​مان تمرین نداشتند و پس از یكی دو ماه آمدیم تا از این بازی حداقل یك امتیاز كسب كنیم. من فكر می​كنم امتیازی كه مقابل صبا به دست آوردیم، امتیاز خوبی بود و مقابل تیم علی دایی بسیار خوب كار كردیم و من هم خوشحالم كه در این بازی مواردی كه سرمربی تیم​مان گفته بود را انجام دادیم.

مهاجم تیم استقلال اهواز افزود: مطمئن باشید در هفته​های آینده از استقلال اهواز بیشتر می​شنوید و با دو سه بازیكنی كه به تیم​مان اضافه می​شوند، جزو تیم​های تك رقمی خواهیم بود.

وی درباره دیدار پیش روی استقلال اهواز مقابل سیاه​جامگان گفت: این بازی هم سختی​های خودش را دارد. به هر حال سیاه​جامگان به تازگی به لیگ برتر آمده است و تیم خوبی نشان داده است و بازیكنان با تجربه​ای مانند رضا عنایتی و محسن دلیر را دارد. بازی سختی پیش رو داریم ولی با توجه به این كه میزبان هستیم و از حمایت هواداران خوب​مان برخورداریم، می​رویم تا سه امتیاز بازی را در خانه به دست بیاوریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار