تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۶۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محسن چاوشی با «چنگیز» می آید
آخرین اخبار حکایت از آن دارد که آلبوم «چنگیز» محسن چاوشی در آخرین مراحل تولید خود است.
 در روزهای گذشته اخباری درباره جدیدترین اثر چاوشی «چنگیز» در فضای مجازی منتشر شد و از آنجا که این خواننده به جز حساب توییتر خود هیچ صفحه رسمی‌ای در شبکه های اجتماعی ندارد تائید یا تکذیب این اخبار به شکل موثق و رسمی امکان‌پذیر نبود.

از جمله اخبار منتشر شده درباره این خواننده انتشار قطعه‌ای به نام «آخرین اتوبوس» بود که برخی سایت‌ها مدعی شدند که این قطعه جدیدترین اثر این خواننده است که قرار است به زودی منتشر شود.

اتفاق دیگر درباره این خواننده انتشار رسمی قطعه «بید مجنون» (تیتراژ فیلم لامپ صد) با صدای چاوشی بود که بی‌سروصدا روی برخی سایت‌ها رفت و عدم اطلاع‌رسانی درست در این باره در چند هفته گذشته باعث شد سایت‌های رسمی درباره انتشار آن دچار تردید شوند. قطعه‌ای با ترانه حسین صفا و تنظیم بهنود فدوی و آهنگسازی و صدای محسن چاوشی که در فیلم «لامپ صد» مورد استفاده قرار گرفته بود و تهیه کننده اثر اجازه رسمی انتشار آن را در فضای مجازی منوط به پخش این اثر در شبکه نمایش خانگی دانسته بود.

پیگیری موسیقی ما درباره صحت و سقم این اخبار سرانجام پس از دو روز تلاش به خود این خواننده ختم شد و او در توضیحاتی یاد آور شد که به شدت در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش است و هنوز نمی‌تواند جزییات بیشتری را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

چاوشی تاکید کرد که قطعه «آخرین اتوبوس» قطعا فقط در آلبوم رسمی این خواننده «چنگیز» منتشر خواهد شد و پیش از انتشار این آلبوم تنها برخی قطعات که صحبت هایی برای خواندن شان در تیتراژ چند برنامه تلویزیونی شده شاید منتشر شوند.

این خواننده انتشار اینترنتی قطعه «بید مجنون» را نیز مورد تائید خود دانست. آلبوم «چنگیز» جدیدترین آلبوم محسن چاوشی است که این خواننده پیش از این در گفت‌وگویی تاکید کرد که خود او و همچنین بهروز صفاریان تصمیم‌گیرندگان اصلی محتوایی این آلبوم هستند.

در این آلبوم چهره‌هایی چون حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌تبار، پدرام کشتکار و... حضور دارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار