تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۹۶۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای ورزش آبادان در استان خوزستان نمونه ‌شد
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: شورای ورزش آبادان از سوی مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به دلیل عملکرد قابل قبول، شورای نمونه استان شد.
خبرگزاری فارس: شورای ورزش آبادان در استان خوزستان نمونه ‌شد

پیمان ادیبی در جلسه شورای ورزش آبادان ضمن تشکر از اعضای این شورا و نهادهای شهر آبادان به خاطر کمک‌هایی که به ورزش این شهر کرده‌اند، اظهار کرد: شورای ورزش آبادان به عنوان بهترین شورای ورزش استان شناخته شده و فرماندار آبادان نیز به عنوان رئیس این شورا، نمونه شناخته شد.

وی ادامه داد: چند دوره مسابقات جهانی به میزبانی‌ این شهر برگزار شد و برنامه‌های ورزشی بسیاری نیز در این مدت به ثمر نشست و هر چه تاکنون به انجام رسانده‌ایم لایق شهر آبادان بوده و افتخاراتی که برای این شهر کسب شد حاصل تلاش همگانی بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: اما از امروز به بعد باید برای ورزش آبادان گریست، چرا که سالن‌های ورزشی ما در بدترین شرایط موجود قرار دارند و ورزشکاران ما در شرایط سختی به ورزش می‌پردازند.

ادیبی عنوان کرد: سالن‌های ورزشی فاقد سیستم سرمایشی هستند و اغلب با داشتن سقف‌های ایرانیت گرمای آبادان را چند برابر می‌کنند و عملاً استفاده از آن در روز به حداقل می‌رسد.

دبیر شورای ورزش آبادان تاکید کرد: زمین‌های ورزشی ما کم کم از بین می‌روند و کسی به فکر احیای آنان نیست، ما نمی‌توانیم همه بار این کارها را بر روی دوش یک ارگان و یا چند نهاد بگذاریم، همه دستگاه‌هایی که توان مالی دارند باید وارد کار شوند و در این زمینه کمک کنند.

وی ابراز کرد: همچنین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در آبادان موجود است که با هزینه‌ای ناچیز می‌توان از آن حفاظت و نگهداری کرد که آن نیز هنوز تأمین نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: با این روال کار، پیست موتورسواری و اتومبیلرانی نیز از بین خواهد رفت، ضمن اینکه برنامه داریم که در آبادان یک رالی اتومبیل و موتورسواری خانواده تحت عنوان فرهنگ ترافیک برگزار کنیم.

ادیبی اشاره کرد: یک خوابگاه 300 نفره ورزشکاران نیز که بالغ بر 60 درصد پیشرفت داشته، نیمه کاره رها شده و با وجود صرف هزینه‌های بسیار برای احداث، در حال نابود شدن است.

وی یادآور شد: تیم شهید جهان نژادیان باعث افتخار شهر آبادان است و یکی از سهمیه‌های لیگ برتری این شهر به شمار می‌رود و تنها سهمیه استان در فوتبال ساحلی‌ست که به سختی به امورات خود را می‌گذراند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: این تیم حتی برای اعزام به مسابقات نیز دچار مشکل است، باید کمک کرد که مشکلات این تیم که برای ارگان‌ها هم بسیار ناچیز بوده، توسط نهادهایی که دارای توانایی مالی هستند برطرف شود تا سهمیه این شهر در لیگ برتر کشور کاسته نشود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار