تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۶۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور: داعش، مرزهای ایران را تهدید نمی‌کند
وزیر کشور تصریح کرد که داعش مرزهای ایران را هیچگونه تهدیدی نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، "عبدالرضا رحمانی فضلی" در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به استان کرمان گفت: علت حضور بنده در کرمان، پیگیری مصوبات سفر قبلی بوده است و امروز استاندار کرمان گزارشی از پیشبرد امور را ارائه خواهند داد.

وزیر کشور افزود: بحث ساماندهی افاغنه یکی از مواردی است که در این سفر پیگیری خواهیم کرد و طرحی که در این زمینه در شورای امنیت ملی مصوب شده است به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در 4 ماهه گذشته سال جاری، با افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر نسب به مدت مشابه سال جاری روبرو بودیم، تصریح کرد: یکی از برنامه های اولویت دار کشور در سال جاری، طرح مبارزه با مواد مخدر بوده است که در این راستا استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیشتاز بوده اند و امیدواریم امکانات خوبی در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این طرح در نظر گرفته شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از استاندار کرمان در ارائه طرح های نوآورانه در استان تصریح کرد: طرح های نوآورانه زیادی در استان کرمان و از سوی استاندار کرمان شاهد هستیم که از آن جمله می توان به طرح «مثلث توسعه اقتصادی» و طرح «همیاران آب» اشاره کرد که در همین راستا از استاندار کرمان دعوت شده است که در جلسه آینده شورای امنیت ملی، درباره بحران آب و تجربیات اجرای طرح همیاران آب حضور داشته باشند.

وی درباره تدوین منشور اخلاقی در استان کرمان نیز گفت: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب استاندار کرمان، تدوین منشور انتخاباتی بوده است که در همین راستان دستور داده ام با مشورت سایر استانداران، منشور اخلاقی و قانون مداری انتخابات برای سایر استانهای کشور نیز تدوین شود.
:
:
:
آخرین اخبار