تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۶۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو نمایش برگزیده جشنواره تئاتر استانی به تئاتر فجر معرفی می‌شوند
امسال بنا به تشخیص جشنواره تئاتر فجر 2 نمایش برگزیده جشنواره استانی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند تا مورد بازبینی قرار گیرند و در صورت تایید به بخش نهایی راه یابند.
مجتبی رستمی‌فر، دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، ضمن بیان این مطلب از راه‌اندازی سایت اخبار و اطلاعات جشنواره برای نخستین بار خبر داد.

رستمی‌فر گفت: آثار راه‌یافته به مرحله بازبینی تا یکم شهریور 94 مورد بازبینی قرار می‌گیرند و چند اثر بنا بر کیفیت آثار انتخاب می‌شوند.

وی با بیان این که تعداد آثار مدنظر ما نیست و اولویت ما راه‌یابی آثار با کیفیت و نمایش‌های خوب است افزود: هشت نمایش را علاوه بر نمایش‌های راه‌یافته به بخش مسابقه برای اجرای عموم با حمایت جشنواره انتخاب می‌کنیم تا در شهرستان‌ها به صحنه بروند.

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان بیان کرد: در برنامه‌های جانبی امسال بازار فیلم را راه انداختیم. تمام گروه‌های نمایشی استان خوزستان می‌توانند فیلم نمایش‌ها و اجراهای خود را در بازار فیلم جشنواره در بسته‌ای ارایه دهند تا با قیمت 15 هزار تومان به فروش برسد و تمام مبالغ دریافتی به گروه‌های نمایشی تعلق می‌گیرد.

رستمی‌فر خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال ورکشاپ‌ها و کلاس‌های آموزشی با حضور داوران مطرحی که از تهران می‌آیند و هنرمندان برجسته کشور برپا می‌شوند. همچنین نمایشگاه کتاب هم مانند سال گذشته برپا خواهد بود.

وی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار وبسایت رسمی جشنواره تئاتر استان به آدرس www.Ahna.ir برای دریافت اطلاعات و اخبار جشنواره راه‌اندازی می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار