تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۹۶۹۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش نشانان اهوازی از فاجعه آتش سوزی پاساژ کربلایی جلوگیری کردند
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی با توجه به گره ترافیکی هسته مرکزی شهر، از وقوع فاجعه آتش سوزی پاساژ کربلایی جلوگیری کردند.

مقصود حق شناس اظهار کرد: مشکل همیشگی آتش نشانی اهواز مناطقی هستند که گره ترافیکی دارند. چنین مناطقی بیشتر در هسته مرکزی شهر قرار گرفته اند.

وی افزود: امروز راس ساعت ۱۱ و ۵۴ دقیقه طی تماس تلفنی اعلام شد که در طبقه دوم پاساژ کربلایی اهواز از فروشگاهی که درب آن هم بسته بوده دود زیادی در حال خارج و متساعد شدن به بیرون است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله چهار دستگاه خودرو رو از دو مسیر به محل اعزام کرد و با وجود تمام محدودیت های ترافیکی از جمله پارک خودرو در مسیر تردد ماشین های آتش نشانی، مأموران توانستند بعد از سه دقیقه در محل حاضر شوند.

حق شناس تأکید کرد: پس از مراجعه به محل مشاهده شد که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در نگهداری از وسایل و انبارداری و همجواری با وسایل برقی فاجعه ای در حال رخ دادن است. البته به لطف خدا و تماس آنی و به موقع کسبه از این حادثه سخت جلوگیری شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه آتش نشانان با کمترین خسارت ممکن حریق را اطفا و از سرایت آن به سایر مغازه ها جلوگیری کردند. این مغازه در واقع انبار گوشی تلفن همراه بوده و بسیاری از گوشی ها با جعبه در این انبار آتش گرفتند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در پایان گفت: علت بروز حادثه استفاده غیر ایمنی از سیم سیار برق بود که بار زیادی به آن وارد شده و دو شاخه آتیش گرفته بود. میزان خسارت وارده به این انبار موبایل فروشی حدود ۲۰ درصد برآورد شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار