تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۶۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آلبوم جدید «چارتار» اوایل شهریور منتشر می‌شود


گروه موسیقی «چارتار» قطعه‌ جدیدی را با نام «آسمان هم زمین می‌خورد» به انتشار درآورده كه به شكل اختصاصی‌ از سایت موسیقی ما پخش خواهد شد.


 این قطعه جزو آلبوم بعدی گروه «چارتار» است كه بعد از «باران تویی» منتشر مي‌شود.

آرمان گرشاسبي با بيان اين خبر گفت: اين آلبوم اوايل شهريور 94 به انتشار درخواهد آمد.

البته چارتاری‌ها هم‌اكنون نمی‌توانند چندان درباره‌ اين اثر صحبت كنند و اطلاعات به تدريج منتشر می‌شود.

نام این قطعه از شعری با مضمون «بی‌تو، بی‌شب افروزی ماندنت/ بی تبِ تندِ پیراهنت/ شک نكن من كه هیچ/ آسمان هم زمین می‌خورد» گرفته شده است.

مضمون «آسمان» در شعر «باران تویی» نیز وجود داشت آن گاه كه گفته می‌شد: «از آسمانم ماتم ببارد/ هراس بی‌تو ماندنم ادامه دارد».

قطعه‌ دیگری از این آلبوم با نام «دریچه» پیش از این رونمایی شده بود. در «آسمان هم زمین می‌خورد» آرش فتحی (آهنگساز)، احسان حائری (ترانه‌سرا)، آیین احمدی‌فر (تنظیم‌کننده) و آرمان گرشاسبی (خواننده) هستند.

مخاطبان و علاقه‌مندان این گروه موسیقی باید تنها چند روز دیگر منتظر بمانند تا نتیجه‌ كار «چارتار» بعد از آلبوم اول‌شان كه یكی از پرطرفدارترین آثار موسیقایی سال‌های اخیر است را ببینند.

آلبوم «باران تویی» در دومین جشن سالانه موسیقی ما موفق شد تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی و بهترین قطعه تلفیقی سال 92 را از آن خود کرد. این گروه سال گذشته كنسرت‌های متعددی را در نقاط مختلف ایران به اجرا درآورد كه با استقبال روبه‌رو شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار