تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۹۶۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات آب شرب روستایی حمیدیه پیگیری می‌شود
معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزارت كشور از شهرستان حميديه و کوشک حمیدیه بازديد و در جريان مشكلات اینشهرستان قرار گرفت.

  هوشنگ خندان‌دل در حاشيه بازديد از شهرستان حميديه که امروز (14 مردادماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اين سفر بر اساس برنامه​ريزي​هاي كشوريجهت بازديد از شهرستان​ها، انجام شده است.

وي با اشاره به مشکلات مورد بازدید در حمیدیه، افزود: در اين سفر و با حضور در محيط شهري حميديه و گفت‌وگو با شهروندان، در جريان بسیاری از مشكلات قرار گرفتيم. حل مشكلاتي كه در خصوص تامين آب شرب روستايي وجود دارد، از جمله خواسته​هاي مردم بوده كه به زودي پيگيري و رفع مي​شود.

معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزارت كشور بيان كرد: همچنين در بخش كشاورزي براي تامين آب كشاورزي مشكلاتي وجود دارد كه مربوط به مسایل لايروبي رودخانه و كانال‌ها است كه اكنون در دستور كار قرار گرفته و به زودي حل و فصل مي​شود.

خندان‌دل تصريح كرد: در بخش مديريت شهري حميديه نيز علی‌رغم تلاش​هاي انجام شده كه شرايط بهتري را نسبت به گذشته براي مردم فراهم كرده؛ اميدواریم امكاناتي كه در اختيار مديريت شهري شهرستان حمیدیه قرار مي‌دهيم، وضعيت كنوني را بهبود بخشد و امكانات بهتري را براي مردم فراهم كنند.

وي تصریح کرد: البته ما در سال گذاشته سعي كرديم به شهرها و دهياري​هايي كه در استان خوزستان هستند را با تامين تجهيزاتي مانند ماشين​آلات خدمات شهري كمك كنيم، به طوري كه كه امسال براي آنها حداقل يك دستگاه خدمات شهري در نظر گرفته شده است.

معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزارت كشور ادامه داد: علاوه بر این، براي آسفالت خيابان​هاي اين منطقه كمك​هاي خوبي پرداخت مي​شود. پیش از این، كمك مالي اختصاص یافته و امسال نيز مجددا به تمام مناطق شهري و روستايي استان، جهت تامین ماشين​آلات و قير كمك خواهيم كرد. از نظر مالي نيز اين اعتبارات نيز به آنها پرداخت مي​شود.

وی عنوان كرد: كمك​هاي شهري را ما در اختيار شوراهاي شهر قرار مي​دهيم تا از طريق شهرداري​ها براي مردم به خدمات شهري تبديل شود و در روستاها نيز اين كمك​هاي مالي در اختيار بهياران براي خدمات‌رساني به روستاها قرار مي​گيرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا؛ هوشنگ خندان‌دل، معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزارت كشور، امروز از وضعيت كانال آب وصيله، دو پروژه جاده ساحلي، اولين ايستگاه آتش​نشاني، وضعيت شبكه فاضلاب شهرستان، و همچنین از احداث پل​هاي روي كانال وصيله و كانال خيابان شهرياري حمیدیه بازديد كرد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار