تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۹۶۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبر خوش برای کشاورزان حمیدیه
رییس نظام صنفی کشاورزی حمیدیه گفت: با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه تولیدات کشاورزی، جای خالی میدان میوه و تره بار در این منطقه احساس می‌شد که هم اکنون این میدان احداث شده است.


 سید محمد هاشمی در این باره اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، میدان میوه و تره بار حمیدیه در شرف واگذاری به واجدین شرایط ویژه اهالی کشاورزی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی میدان میوه و تره بار کمک زیادی به عرضه محصولات کشاورزی می‌کند، افزود: کشاورزان حمیدیه تاکنون به دلیل نداشتن میدان میوه و تره بار مجبور بودند محصولات خود را به مرکز استان منتقل کنند که این مساله هم هزینه حمل و نقل را در پی داشت و هم کیفیت محصولات کشاورزی را در اثر انتقال از شهری به شهر دیگر کاهش می‌داد.

هاشمی تصریح کرد: در بسیاری موارد شاهد اینبودیم که محصولات کشاورزی حمیدیه پس از انتقال به مرکز استان مجددا برای تامین نیاز مردم حمیدیه به این شهرستان انتقال می‌یافت اما با راه اندازی میدان میوه و تره بار حمیدیه شاهد بهبود وضع کشاورزی حمیدیه و کاهش هزینه‌ها خواهیم بود.

رییس نظام صنفی کشاورزی حمیدیه از مسئولین خواست در ساماندهی میدان و تره بار این شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند وخاطر نشان کرد: عمده محصولات مهم کشاورزی حمیدیه شامل گندم، جو، سبزی و صیفی، خرما و برنج است و سالانه بیش از 60 هزار هکتار از اراضی حمیدیه زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی می‌رود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار