تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۹۶۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق مسافرنما در شهرستان هفتکل
دادستان عمومی و انقلاب هفتکل از دستگیری سارق مسافرنما که در شهر اهواز اقدام به سرقت خودرو کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

رضا زنگنه از دستگیری سارق ماشین توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و در تشریح چگونگی جزئیات این خبر اظهار کرد: پیش از ظهر امروز، این سارق از منطقه چهارشیر اهواز به عنوان مسافر اقدام به دربست یک ماشین پراید کرده و برای عملی کردن نقشه جرم خود، مسیر شهرستان هفتکل را انتخاب می‌کند.

وی در ادامه افزود: سارق ده کیلومتری جاده اهواز به هفتکل با سلاح سرد، راننده خودرو را تهدید به قتل کرده که با التماس‌های راننده روبه‌رو می‌شود، در این هنگام راننده برای نجات جانش، خود را از ماشین به بیرون انداخته و سارق، با سرقت خودرو بلافاصله از محل متواری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب هفتکل تصریح کرد: پس از آن، مالباخته با دادن اطلاعات و مشخصات ماشین خود به پلیس110 شهرستان هفتکل، آنها را در جریان وقوع حادثه قرار می‌دهد.

زنگنه اضافه کرد: پلیس آگاهی شهرستان هفتکل پس از استعلام مشخصات خودروی مسروقه، بلافاصله و با اقدامی ضربتی، طی عملیات تعقیب و گریز درپنج کیلومتری جاده خروجی هفتکل نرسیده به سه راهی مسجدسلیمان، موفق به توقیف خودروی سرقتی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم بازداشت و پرونده وی به‌منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار