تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۹۶۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میدان میوه و تره‌بار حمیدیه در حال واگذاری است
رئیس نظام صنفی کشاورزی حمیدیه گفت: با پیگیری‌های انجام شده، میدان میوه و تره‌بار حمیدیه در شرف واگذاری به واجدین شرایط به‌ویژه اهالی کشاورزی این شهرستان است.
خبرگزاری فارس: میدان میوه و تره‌بار حمیدیه در حال واگذاری است

سید محمد هاشمی  اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، میدان میوه و تره بار حمیدیه در شرف واگذاری به واجدین شرایط به‌ ویژه اهالی کشاورزی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی میدان میوه و تره بار کمک زیادی به عرضه محصولات کشاورزی می‌کند افزود: کشاورزان حمیدیه تاکنون به‌ دلیل نداشتن میدان میوه و تره بار مجبور بودند محصولات خود را به مرکز استان منتقل کنند که این امر هم هزینه حمل و نقل را در پی داشت و هم کیفیت محصول کشاورزی در اثر انتقال از شهری به شهر دیگر کاهش می‌یابد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی حمیدیه تصریح کرد: در بسیاری موارد شاهد این هستیم که محصول کشاورزی حمیدیه پس از انتقال به مرکز استان مجددا برای تامین نیاز مردم حمیدیه به این شهرستان انتقال می‌یابد.

هاشمی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی میدان میوه و تره بار حمیدیه شاهد بهبود وضع کشاورزی حمیدیه و کاهش هزینه‌ها باشیم.

وی از مسئولان خواست در ساماندهی میدان و تره بار این شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

هاشمی در پایان، عمده محصولات مهم کشاورزی شهرستان حمیدیه را گندم، جو، سبزی و صیفی، خرما و برنج برشمرد و گفت: سالانه بالغ بر 60 هزار هکتار از اراضی حمیدیه زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی می‌رود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار