تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۹۷۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدایی ۱۰ بازیکن و پیوستن ۱۰ بازیکن به نفت آبادان
تیم نفت آبادان برای آغاز لیگ یک با ۱۰ بازیکن به توافق رسید و با ۱۰ بازیکن فصل گذشته خود قطع همکاری کرد.

تیم نفت آبادان برای آغاز فصل جدید لیگ دسته یک با 10 بازیکن خود قطع همکاری کرد.

جهانگیر عسکری، مجید خدابنده‌لو، حسین کوشکی، جواد ضیغمی، مقداد قباخلو، سعید شیرازی، صادق گشنی، قاسم اکبری، رحیم زهیوی و طالب ریکانی 10 بازیکنی هستند که فصل آینده در دیگر تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری وارد زمین می‌شوند.

البته تیم نفت آبادان امسال از دو بازیکن جدید رونمایی می‌کند؛ رضا یزدان دوست و سجاد برخورداری 2 بازیکن خوزستانی هستند که در تیم نفت نوین آبادان بازی می‌کردند و امسال توسط سرمربی پرتقالی زردپوشان در تیم نفت آبادان حاضر می‌شوند.

مجتبی ممشلی، محمد شادکام، امین متوسل زاده، محمود تیغ نورد، جعفر بذری، امیر ذلیکانی، احسان عبدی و سعید قدمی هم 8 بازیکنی غیر بومی هستند که امسال با نفتی‌های آبادان به توافق رسیدند و در لیگ جدید برای این تیم پا به توپ می‌شوند.

تیم نفت آبادان در صورتی که تا روزهای پایانی لیگ گذشته امیدوار به صعود به لیگ برتر بود؛ با کسب چند نتیجه ضعیف به مقام چهارمی گروه ب این رقابت‌ها بسنده کرد.

در فصل گذشته لیگ یک  تیم خوزستانی حاضر بودند که یکی از انها به لیگ برتر و دیگری به لیگ دو سقوط کرد و با توجه به سقوط نفت مسجدسلیمان امسال در لیگ آزادگان دو نماینده دارد که هردو زرد پوش و نفتی هستند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار