تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۷۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان دزفول:
اختلاف و بیکاری علت جنایت خانوادگی در دزفول بوده است
دادستان عمومی و انقلاب دزفول علت وقوع جنایت خانوادگی اخیر در این شهرستان را اختلاف خانوادگی و نیز بیکاری قاتل عنوان کرد و گفت: فقر و بیکاری باعث ایجاد اختلاف بین زن و شوهر و وقوع قتل خانوادگی شد.

در جنایتی که 12 مردادماه در یکی از مناطق حاشیه ای دزفول رخ داد مردی با ضربات چاقو همسر و نیز پدر و مادر همسر خود را به قتل رساند.

احمد قهرمانی روز چهارشنبه افزود: قاتل به دلیل بیکاری و مشکل مالی در تامین امکانات اولیه مورد نیاز همسر خود ناتوان شده و این امر زمینه اختلاف خانوادگی را بین آنان موجب شد.
وی افزود:همسر قاتل نیز به دلیل مشکل مالی و اختلاف پیش آمده بین آنان در دادگاه تشکیل پرونده داده و مهریه خود را مطالبه کرده بود که این امر موجب تشدید اختلاف بین آنان شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: تنها بازمانده این خانواده یک کودک می باشد که نزد بستگانش نگهداری می شود.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دزفول نیز گفت: ظهر روز دوشنبه دوازدهم مردادماه گزارشی مبنی بر قتل سه نفر از اعضای یک خانواده به نیروی انتظامی این شهرستان واصل شد.

علی کشوری افزود: با تشکیل پرونده قضایی و پیگیری موضوع در کمتر از 24 ساعت متهم به هویت م.الف در جاده ساحلی دزفول دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم 28 سال و همسر وی 17 سال سن داشته است گفت: متهم با مقتولان نسبت خویشاوندی داشته و سابقه اختلافات خانوادگی و پرونده طلاق در دادگاه خانواده شهرستان دزفول نیز دارند.

کشوری اظهار داشت: پرونده هم اکنون روال عادی خود را طی می کند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار