تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۹۷۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد:
سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در اندیمشک
فرماندار اندیمشک از سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در صنایع کشاورزی این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز اظهار کرد: متخصصان یک شرکت چینی جهت نصب و راه‌اندازی تجهیزات شرکت کشت و صنعت گلوکزان خوزستان در این شهرستان حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت گلوکزان خوزستان در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک قرار دارد، اضافه کرد: این شرکت دومین شرکت تولید مشتقات و فرآورده‌های دانه‌های ذرت در سطح کشور است که در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار اندیمشک با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی کامل این شرکت بخش عمده‌ای از شرکت‌های داخلی از واردات مشتقات و فرآورده‌های دانه‌های ذرت از خارج کشور بی‌نیاز خواهند شد، خاطر‌نشان کرد: تولیدات این شرکت گلوکز، گلوتن، نشاسته، روغن ذرت، اتانول، نشاسته حفاری و کنجاله است.

گودرزی با اشاره به برگزاری جلسه با سرمایه‌گذاران چینی برای شناخت جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان، تصریح کرد: بخش کشاورزی از جمله ظرفیت‌های عظیم این شهرستان برای سرمایه‌گذاری است که مورد توجه چینی‌ها قرار گرفت.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: به منظور شناساندن ظرفیت‌های بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری به زودی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار