تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۷۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واریز هزینه کتب پایه چهارم متوسطه دوم به صورت اینترنتی
معاون آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت‌نام جهت دریافت کتب پایه چهارم متوسطه دوم به صورتی اینترنتی آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

جمشید کمایی با بیان این‌که خرید کتب پایه چهارم متوسطه دوم امسال به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اظهارکرد: پس از ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه و پرداخت هزینه کتب لیست افراد نام‌نویسی شده در اختیار مدارس قرار می‌گیرد و از آن طریق به دانش‌آموزان تحویل داده می‌شود.

وی توضیح داد: نشر کتب و توزیع آن تقریبا به صورت آزاد و زیر نظر دفتر تالیف انجام می‌شود، پیش از تحویل کتب این شرکت نشر هزینه‌های خود را درخواست می‌کند اما از آن جای که در تابستان به سر می‌بریم و به دانش‌آموزان دسترسی وجود ندارد و به دنبال آن پرداخت این هزینه‌ها توسط ادارات آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست، تصمیم گرفته شد که هزینه‌ها قبل از آغاز مهرماه به صورت اینترنتی پرداخت شود تا با مشکلی در این خصوص مواجه نشویم.

معاون آموزش متوسط اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به این‌که کتب دوره متوسطه اول و دوم در کتاب‌فروشی‌ها توزیع می‌شود، گفت: براساس آمار توزیعی این کتب در اختیار کتاب فروش‌ها قرار می‌گیرد. در حال حاضر پیش ثبت‌نام در کتاب‌فروشی‌ها آغاز شده است. دانش‌آموزان با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها و انجام نام‌نویسی اولیه می‌توانند کتب درسی خود را در زمان تعیین شده دریافت کنند.

کمایی خاطرنشان‌کرد: اکنون کتب درسی در برخی کتاب‌فروشی‌ها در حال توزیع است، پخش کتب درسی معمولا در شهریورماه در تمام کتاب‌فروشی تعیین شده انجام خواهد شد.

معاون آموزش متوسط اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: کتب پایه چهارم متوسطه دوم، شاخه  کاردانش و فنی و حرفه‌ای دوره متوسطه دوم و کتب دوره ابتدایی توسط آموزش و پرورش به دانش‌آموزان ارایه می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار