تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۷۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چه خودروهایی جایگزین پراید می‌شوند؟
معاون بازاریابی و فروش سایپا از کاهش تولید پراید تا پایان سال خبرداد و گفت: خودروی ساینا و تیبا جایگزین پراید می‌شوند.
چه خودروهایی جایگزین پراید می‌شوند؟
  رضا نقی‌زاده در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در مشهد در جمع خبرنگاران از کاهش تولید خودروی پراید تا پایان سال خبرداد و گفت: ساینا و تیبا جایگزین پراید می‌شوند و بر همین اساس، میزان تولید پراید تا پایان سال کاهش خواهد یافت.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: خودروهای ساینا و ساندرو تا دو ماه آینده به صورت تجاری عرضه خواهند شد، ضمن اینکه ساندرو بر روی پلتفرم ال ۹۰ و به صورت هاچ بک و اتومات طراحی شده و مصرف سوخت پایینی دارد که قیمت آن از سوی شورای رقابت تعیین خواهند شد. البته خودروی ساینا به قیمت ۲۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است.

وی درباره میزان تولید و فروش محصولات سایپا در ۴ ماه گذشته گفت: در این مدت ۱۴۵ هزار دستگاه تولید و ۱۲۵ هزار دستگاه به فروش رسیده است. این در حالی است که قیمت خودرو متاثر از دو فاکتور تورم بخشی و نمره کیفی است.

به گفته نقی‌زاده، در سال گذشته میزان تورم بخشی بین۱۴ تا ۱۵ درصد بوده که هم اکنون به ۶ تا ۷ درصد رسیده است که انتظار می رود با تأیید شورای رقابت بتوانیم آن را به ۷ تا ۱۰ درصد افزایش دهیم .

‌وی، یکی از دلایل کاهش کیفیت خودروهای داخلی را اعمال تحریم‌های بین المللی دانست و گفت: در تمام دنیا زمانی که شرکت‌های خودروساز با مشکلی روبه رو می شوند دولت‌ها از آنها حمایتی می کنند اما در ایران وضع به گونه ای دیگر است.
مرجع / اقتصادآنلاین
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
ROMANIA
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
در تمام دنیا زمانی که شرکت‌های خودروساز با مشکلی روبه رو می شوند دولت‌ها از آنها حمایتی می کنند اما در ایران وضع به گونه ای دیگر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که پررو هستن این خودروسازها...
:
:
:
آخرین اخبار