تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۸۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان:
صنعت نفت یکی از شانس‌های مهم برای صعود به لیگ برتر است
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط تیمی و کارهای انجام شده به طور قطع صنعت نفت یکی از شانس‌های مهم برای صعود به لیگ برتر است.

علی عیسی‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل باشگاه صنعت نفت اظهار کرد: برای دستیابی به این مهم نیاز به همراهی همگان اعم از اصحاب رسانه و مردم داریم.

وی با بیان اینکه مردم باید آستانه صبرشان را بالا ببرند، افزود: در تلاش برای صعود و تثبیت ماندگاری تیم در لیگ برتر هستیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه بر ضرورت ارتباط نزدیک‌تر با جامعه رسانه‌ای منطقه باید تغییری در دیدگاه‌ها به جهت تعامل بهتر، بیشتر و پویاتر ایجاد شود.

عیسی‌زاده با اشاره به فعالیت یک ساله صنعت نفت به لحاظ سخت افزاری یادآور شد: انتظار می‌رود که اصحاب رسانه اقدامات انجام شده را به طور کامل و مناسبی به اطلاع علاقمندان و هواداران تیم برسانند.

وی گفت: امسال تمام تلاش ما در جهت قرار گرفتن تیم صنعت نفت در صدر جدول دسته یک و راهیابی آن به لیگ برتر با همراهی و حمایت هواداران و اصحاب رسانه است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان افزود: اگر مشکل شخصی وجود دارد در این فصل آن را کنار بگذاریم و جایگاه نفت را که حضور در لیگ برتر است را به آن برگردانیم، جای صنعت نفت در لیگ دسته یک نیست.

عیسی‌زاده با بیان اینکه تیم صنعت نفت چند سالیست که میان لیگ دسته یک و حرفه‌ای در حال تردد است، اظهار کرد: عدم تمرکز و انجام کار بر روی یک سری کارهای اساسی و پایه‌ای (سخت افزاری) سبب شده تا صنعت نفت جایگاه خود را پیدا نکند.

وی ابراز امیدواری کرد تا به رغم وجود برخی مشکلات با همراهی مردم و اصحاب رسانه بتوانیم تیم را به لحاظ جایگاهی به آنچه در خور شان آن است برسانیم.

*تلاش در جهت پرورش بازیکن برای سال‌های آینده

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: پرورش بازیکن برای سال‌های آینده در دستور کار این موسسه قرار دارد.

عیسی‌زاده افزود: در این راستا چندین پروژه زیربنایی و اساسی را با پشتیبانی و همکاری شرکت پالایش نفت آبادان در دست اقدام و اجرا داریم.

وی با بیان اینکه از پیشنهادات خوب و سازنده دوستان استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: امید می‌رود تا با بهره‌مندی از راهکارها و پیشنهادات مناسب ضمن نتیجه‌گیری مطلوب بتوانیم به آنچه هدف اصلی و نهایی یعنی موفقیت تیم صنعت نفت است، برسیم.   

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در شهر با کمبود امکانات اولیه مواجه هستیم، تصریح کرد: ورزش یک صنعت اقتصادی است که در آن برای شهر نیز تولید پول می‌شود، در زمان حاضر اگر ما بخواهیم تنها بر روی نیروهای بومی سرمایه‌گذاری کنیم به آن هدفی که داریم نخواهیم رسید.

عیسی‌زاده یادآور شد: اگر چه شهر از وجود تیم‌های محلات و یا  آموزشگاهی برخوردار است، اما کمبود امکانات اولیه همچون زمین‌های چمن مناسب و غیره زنجیره پرورش بازیکن را بر هم زده است.

وی گفت: برای رفع این مشکل در ابتدا باید امکانات سخت افزاری را فراهم کنیم و سپس به سراغ بقیه مراتب برویم.

عیسی‌زاده با بیان اینکه تاکید ما نیز بر استفاده از بازیکنان بومی است، افزود: این کلام به معنای عدم استفاده از بازیکنان غیربومی در صورت نیاز، نیست، جذب بازیکن غیر بومی در سایر تیمها نیز به چشم می‌خورد و غیر قابل انکار است.

*صنعت نفت بومی‌ترین تیم

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت یکی از بومی‌ترین تیم‌ها است که بیشترین آمار بازیکنان بومی را دارد، به طور قطع اگر بازیکن بومی با توانایی بالا وجود داشته باشد از آن استفاده خواهیم کرد چرا که استفاده از بازیکن بومی در بسیاری از ملاحظات به نفع ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر چندین پروژه با هدف بهبود وضعیت امکانات ورزشی در سطح شهر را آغاز کرده‌ایم، تصریح کرد: وجود هماهنگی، تعامل و همدلی میان باشگاه صنعت نفت و امور ورزش پالایشگاه سبب شده تا این پروژه‌ها از سرعت خوبی به جهت آماده سازی برخوردار باشند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان یادآور شد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ظرف حداقل یک سال آینده از لحاظ زمین چمن مشکلی نخواهیم داشت چرا که ساخت سه زمین چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی را در دست انجام داریم.

عیسی‌زاده اضافه کرد: به طور قطع با بهبود امکانات ورزشی در سطح شهر، علاوه بر ایجاد تحول در فوتبال آبادان خواسته به حق مردم و هواداران نیز پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم صعود تیم صنعت نفت خوب نبود و هیچکس از این اتفاق رضایت ندارد، افزود: همه آبادانی‌ها، خوزستانی‌ها و حتی برخی مردم سایر شهرها از این بابت ناراحت هستند لذا مسئولان وزارت نفت بایستی به باشگاه یک سر و سامان اقتصادی دهند.

*امسال ریالی به باشگاه پرداخت نشد

عیسی‌زاده با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تیم صنعت نفت اظهار کرد: تاکنون ریالی پرداخت نشده است، اما دست روی دست نگذاشته‌ایم و داریم کارمان را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: امسال دو فصل بازی‌ها را در یک فصل به انجام می‌رسانیم، سال گذشته 21 بازی داشتیم اما بازیکنان ما باید امسال 38 بازی را انجام دهند.

وی با اشاره به اعتبار10 میلیارد و 800 میلیون تومانی کل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت در فصل گذشته یادآور شد: از این میزان اعتبار 8 میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی مربوط به سال‌های 86 تا پایان فصل 92 بود که همه را پرداخت کردیم و در زمان حاضر نفت جزء معدود باشگاه‌هایی است که کمترین بدهی را دارد، تنها بدهی ما تسویه حساب فصل است.

به گفته مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با توجه به قرار گرفتن شهر آبادان در محدوده منطقه آزاد اروند، از امسال تیم صنعت نفت نیز از امکان معافیت‌های مالیاتی مربوط به منطقه آزاد برخوردار است.

*موانع قانونی سبب عدم خرید امتیاز فولاد نوین شد

عیسی‌زاده در پاسخ به دلائل عدم خرید امتیاز تیم فولاد نوین افزود: در نشست با مسئولان استان و شهرستان گفتیم که وجود یکسری موانع قانونی که خارج از اختیارات و حوزه عملکردی ما بود مانع از این کار شد.

وی در پایان بیان کرد: به مسئولان نیز گفتیم در صورت رفع موانع این کار قابل انجام است اما هر چه کردند نشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار